درباره برند کارتاگو :

کارتاگو اصولا برندی است ویژه آقایان. آقایانی که بسیار شیک پوش و مشکل پسند هستند. برای آقایانی که می خواهند خاص و در رفاه و راحتی کامل زندگی کنند. به همین دلیل صندل های کارتاگو بسیار نرم و راحت و ایده آل هستند .مدل های صندل کارتاگو و روفرشی کارتاگو برای پیاده روی و روفرشی عالی هستند. کارتاگو ( Cartago Sandals ) برای کسانی که می خواهند کلاس و سبک، ایده آل و خاصی داشته باشند بهترین است.

مناسب برای کسانی که می خواهند به صورت طولانی مدت استفاده کنند و در این مدت طولانی احساس راحتی و نرمی در پا داشته باشند. روفرشی کارتاگو محصول برندی است که شخصیت فرد استفاده کننده را کاملا می تواند بیان کند. افرادی که کاملا به دنبال راحتی و آرامش هستند.

کارتاگو برای سه گروه سنی از آقایان تولید میشود. برای آقایان بزرگ سال, پسر بچه ها و نوزادان پسر. شما می توانید محصولی را انتخاب کنید که با فرزندتان ست باشد. در همه ممحصولات کارتاگو ویژگی های , وزن کم  و طبی بودن به چشم می خورد. در طراحی های محصولات این برند سادگی و کلاسیک بودن طرح ها در تمامی محصولات به شجم میخورد و از ویژگیهای بارز این برند پرفروش و پر طرفدار است.

برای آشنایی بیشتر می توانید از جدیدترین مدلهای صندل کارتاگو دیدن کنید

صندل کارتاگو یک صندل برای روفرشی و یا یک صندل خیابانی برای پیاده روی می باشد و چون در اکثر مدلهای برند کارتاگو در ساخت آن از چرم استفاده شده نباید با آب تماس داشته باشد. به همین دلیل برای تمیز کردن صندل کارتاگو از یک دستمال مرطوب و یا برای تمیز کردن قسمتهای چرمی آن از واکس استفاده کنید.

اگر قصد خرید یک صندل مردانه و یا روفرشی مردانه دارید قبل از خرید حتما در نظر بگیرید صندلی که میخواهید خرید کنید چه ویژگیهایی باید داشته باشد و از آن در کجا و با چه شرایطی میخواید استفاده کنید. هر صندلی برای هر شخصی و هر کجا مناسب نیست.

یک صندل می تونه مناسب باشه برای :

  • پیاده روی
  • روفرشی
  • استخر شنا
  • کنار دریا

می تونه فقط برای یکی از موارد بالا طراحی شده باشه و هم میتونه برای چند مورد از موارد بالا طراحی شده باشه. حتما قبل از خرید در نظر بگیرید که صندلی که میخواهید خرید کنید چه ویژگیهایی باید داشته باشد. ضد آب, باشه ؟ یا ضد سرخوردن ؟ و یا اینکه می خواید طبی باشه؟ اگر صندلی میخواهید که در جاهای مرطوب و خیس ( مثل استخر شنا و کنار دریا ) نیز بتوانید استفاده کنید از محصولات برند رایدر و ایپانما دیدن کنید. این صندلها برای استفاده به عن.ان روفرشی و یا صندل استخری بسیار عالی هستند. برای درک بهتر تفاوتهای صندل کارتاگو با صندل رایدر می توانید مقاله ( مقایسه جدیدترین صندل مردانه کارتاگو با جدیدترین صندل مردانه رایدر سال 2020 ! ) را مطالعه کنید.

 

برند کارتاگو در مورد خودش اینگونه میگه:

 

STYLE AND COMFORT
SIDE BY SIDE

Cartago  Sandals

is a casual lifestyle footwear brand committed to build comfortable and quality products. he brand’s “Style and Comfort” principle is behind its exclusive designs which feature anatomically contoured footbeds and soft to the skin materials, delivering the perfect balance of style and comfort.

ترجمه:

سبک و راحتی در کنارهم

Cartago نام یک برند تجاری سازند کفش و صندل های سبک لایف استایل است که متعهد به ساخت محصولات راحت و با کیفیت است.

اصل "سبک و راحتی" این برند در پشت طرح های منحصر به فرد خود قرار دارد که در آن آناتومیک پاها لحاظ شده و از موادی ساخته میشود که پوست شما احساس نرمی کنه و تعادل کاملی از سبکی و راحتی را به شما ارائه می دهد.

 

از کجا بخرم ؟

از همه مهمتر اینکه از کجا بخرم که بشه اطمینان کرد که محصولی که به میخرید اورجینال باشه. ما به شما سه تا فروشگاه آنلاین بهتون معرفی میکنیم که با اطمینان بشه ازشون خرید کرد.

مرکز فروش برند کارتاگو

فروشگاه آنلاین تگموند

فروشگاه آنلاین Amazon

 

 

                     صندل های کارتاگو

                    صندل مردانه کارتاگو

صندل نوزادی کارتاگو

مراحل طراحی و تولید یک صندل مردانه کارتاگو :

اولین و مهمترین عامل پیشرفت برند کارتاگو در ابتدا به ساکن , قبل از هرکاری و هرچیزی روش خلق ( طراحی ) این محصول و این برنده. قبل تولید محصول ابتدا در نظر میگیرند برای که شخصی با چه ویژگیهای شخصیتی , برای چه گروه سنی با چه قدرت خریدی قراره تولید بشه. بعد  طراحی میشه ( روی کاغذ و یا ....). بعد با متریال های مختلف نمونه گیری میشه تا از کیفیت و نحوه قرار گرفتن آن محصول در پای شخص استفاده کننده و راحتی آن تست بشه و ایراداتی که داره بر طرف بشه.

 

 

ویدیو معرفی چند مدل صندل نوزادی از برند کارتاگو :