صندل طبی مناسب، باید چه ویژگی­هایی داشته باشد؟

یکی از پاپوش هایی که امروز بسیار مد شده است و خانمها و آقایان برای راحتی خود بسیار از آن استفاده میکنند صندل است. بویژه در فصل بهار و تابستان که صندل یک ترند فصلی, هر ساله است. حتی کودکان پوشیدن صندل را به دیگر پاپوش ها ترجیح میدهند. صندل ها نیز مثل کفش و یا پاپوشهای طبی و غیر طبی دارند. به همین دلیل انتخاب یک صندل طبی مناسب هنگام خرید از اهمیت ویژه ای برخوردار است. ---

یک صندل طبی مناسب الاوه بر این که باید دارای یک طرح زیبا و مناسب باشد باید ویژگی هایی داشته باشد تا بتوان نام طبی را بر آن نهاد. در واقع هر صندلی, لزوما صندل طبی نیست. برای اینکه آن صندل را طبی نامید باید ویژگیهایی داشته باشد که در این جا به اصلی ترین ویژگیهای یک صندل طبی میپردازیم:

 

تصویر راحتی زیره صندل
 

  1. ارتفاع پاشنه صندل طبی بین 2 تا 4.5 سانتیمتر بای باشد . ارتفاع بیشتر از این در طولانی مدت باعث آسیب دیدگی به زانو ها می شود

  2. یک صندل طبی مناسب کاملا قوش کف پای شما را در بر میگیرد

  3. معمولا صندل طبی در کف صندل دارای یک لایه پارچه ای است تا پا عرق نکند ( اکثر محصولات نه تمام محصولات )

  4. کف پا بصورت صحیح بروی کفی صندل قرار بگیرد. پشت پای شما از صندل بیرون نزند.

  5. کف پا, برروی کفی صندل کاملا احساس نرمی و راحتی داشته باشد

  6. هنگام راه رفتن صندل در پا, حرکت اضافه نداشته باشد

  7. هرچه صندل سبکتر و وزن کمتری داشته باشد, پای شما کمتر هنگام راه رفتن احساس خستگی میکند

  8.  پنجه صندل پهن و مناسب با پنجه پای شما باشد.

  9. دقت کنید که زیره صندل باید برروی سطوح لغزنده مثل سرامیک و ... لیز نخورد

  10. یکی از اجزای مهم صندل تسمه ها و سگک آن است که حتما باید از جنس خوبی باشد و قابل تنظیم باشد.

 تسمه قابل تنظیم

 

 

نمونه ای از صندل طبی زنانه که ما به شما پیشنهاد میدهیم

 

صندل زنانه زاکسی مدل 17222

صندل طبی زنانه زاکسی مدل 17555

  1. سایز مناسب و کاملا اندازه پای خودتان را انتخاب کنید. نه بزرگتر باشد ونه کوچکتر

  2. ترجیحا جنس صندل طبی از چرم طبیعی باشد تا پا بتواند به راحتی در داخل صندل نفس بکشد و تعریق کمتری داشته باشد

 

چند توصیه هنگام خرید صندل طبی

  • . دقت داشته باشید که همیشه بین برندهای مختلف یک مقدار تفاوت سایز وجود دارد. مثلا سایز 38 برند فلوسی 22 سانتیمتر است ولی سایز 38 برند ایپانما 22.5 سانتیمتر. بنابراین همیشه هنگام خرید حضوری هر دو جفت صندل را پا کرده و چند قدم راه رفته و از فیت بودن و راحتی صندل در پای خود اطمینان حاصل کنید.

  • در صورتی که صندل را بصورت آنلاین خریداری میکنید ( خرید اینترنتی ) حتما به جدول سایز بندی آن توجه کنید و سایز صندل را براساس سانتیمتر انتخاب کنید. اگر جدول سایز بندی آن محصول تبدیل سایز به سانتیمتر نداشت حتما از وبسایتی خرید کنید که امکان تعویض و یا مرجوع کردن صندل را داشته باشد.

  • ارتفاع پاشنه صندل از پنچه آن باید بیشتر باشد . حتی اگر صندل یا روفرشی که انتخاب می کنید پاشنه خیلی زیادی ندارند باید پاشنه آن چند میلیمتر از  پنجه آن, ارتفاع بیشتری داشته باشد.

صندل پاشنه دار برند کارتاگو

 


ارتفاع پاشنه و پنجه صندل

دراین تصویر تفاوت ارتفاع پاشنه صندل و پنجه آن را مشاهده کنید

 

 

  • اگر صندل روفرشی که میخرید برای مدت زمان طولانی میخواهید به پا داشته باشید حتما زیره آن طبی باشد. زیره صندل روفرشی باید گودی پای شما را پر کند. امروزه صندل روفرشی جدیدی وارد بازار شده که در ظاهر زیره صافی دارند ولی زیره از موادی ساخته شده که بسیار نرم و راحت بوده و گودی پای شما را پر میکنند.​​ حتما صندل روفرشی که خرید کردید را برای ساعاتی روی فرش تست کنید که راحت باشد.

  • صندل طبی

به عنوان مثال در تصویر بالا, این صندل زنانه برند گرندا زیره آن از موادی ساخته شده که بسیار انعطاف پذیر هست و در دراز مدت حالت و کیفیت خود را از دست نمی دهد. این جدیدترین سیستم صندل های طبی در دنیاست.

 چند نمونه صندل طبی زنانه تمام چرم

 

 

و اما در هنگام خرید، چشم خود را به روی چه نوع از صندل­ طبی هایی ببندیم:

صندل طبی که :

  • بندها و سگک های روی آن سست باشند و توان همراهی پا را در حرکت نداشته باشند.

  • زیره صندل هایی که خشک است و برروی سنگ و سرامیک لیز می خورد.

  • پاشنه­ های بلند نا متعارف داشته باشد ( پاشنه های بیش از 4 سانتیمتر ).

  • صندل روفرشی که کفی آن ها بدون هیچ قوسی است و کاملا صاف است و قوس کف پای شما را پر نمی کند

  • خود صندل بسیار صفت و خشک و غیر قابل انعطاف پذیر باشد.

صندل طبی

چند نمونه صندل طبی مردانه

 

 

چرا صندل طبی برزیلی؟

شاید زیاد اغراق آمیز نباشد اگر به برزیل لقب مهد صندل­ را بدهیم. سلیقه و انتخاب مردم برزیل برای پاپوش، با توجه به شرایط اقلیمی آن سرزمین، اغلب صندل است. از همین روی شرکتهای بزرگ در این کشور، سرمایه­ گذاری خود را روی تولید صندل­ های با­کیفیت گذاشته اند و ارزنده ترین ها را در زمینه صندل­ طبی، ارائه داده­ اند.

فروشگاه sandal.ir افتخار دارد این هدیه را از سرزمین­های دور به ایران زمین بیاورد, برای مردمانی که به پا, قلب دوم خودشان اهمیت میدهند, برای مردم خوش سلیقه و خوش انتخاب سرزمنیش مجموعهای از بهترین­ های جهانی در زمینه کفش و صندل طبی را فراهم آورد.

 

اگر نمی  دانید که چرا به پا قلب دوم میگویند, می توانید مقاله بعدی ما را که در مورد " آیا راز اینکه چرا پا را قلب دوم مینامند را می دانید؟ " را بخوانید

 

فروشگاه sandal.ir

اما درفروشگاه آنلاین sandal.ir انتخاب شما محدود به یک مدل و یا یک سبک خاص از صندل نیست؛ در کنار صندل طبی و فشن استایل، انواع برندهای معتبر  و محصولات آنهارا را نیز فراهم کردیم تا شما با توجه به سبک و استایل مدنظرتان بتوانتید از بین برندهای ایرانی و خارجی بهترین محصول را انتخاب کرده و در کمترین زمان ممکن تحویل گرفته و استفاده کنید.

ما بهترین را به شما معرفی میکنیم

 

 

ویدیو معرفی چند محصول :