مقایسه جدیدترین صندل مردانه  کارتاگو با جدیدترین صندل مردانه رایدر سال 2021 !

                صندل مردانه کارتاگو مدل 11334                                            صندل مردانه رایدر مدل 11307

 

تفاوتهای اساسی صندل کارتاگو با صندل رایدر

  1. صندل کارتاگو ضد آب نیست                                                     صندل رایدر ضد آب است
  2. صندل کارتاگو از PVC + چرم + Rubber                                     صندل رایدر از PVC
  3. صندل کارتاگو مناسب برای روفرشی + پیاده روی                           صندل رایدر مناسب برای روفرشی + استخرشنا + کنار دریا
  4. صندل کارتاگو دارای رویه چسبی قابل تنظیم                                 صندل رایدر غیر قابل تنظیم

صندل مردانه رایدر مدل 11307 - 20084صندل مردانه رایدر مدل 11307 - 20247صندل مردانه رایدر مدل 11307 - 20766

 

شباهتهای صندل کارتاگو با صندل رایدر

  1.  صندل مردانه کارتاگو طبی                                                        صندل مردانه رایدر طبی
  2. ازتفاع پاشنه صندل کارتاگو از پنجه بیشتره                                    ارتفاع پاشنه صندل رایدر از پنجه بیشتره
  3. صندل مردانه کارتاگو درای زیره بسیار نرم و راحت                          صندل مردانه رایدر درای زیره بسیار نرم و راحت
  4. صندل مردانه کارتاگو غیرلاانگشتی                                               صندل مردانه رایدر غیر لاانگشتی
  5.  مقاوم در برابر سایش                                                               مقاوم در برابر سایش
  6. ساخت کشور برزیل                                                                   ساخت کشور برزیل
  7. جزو برندهای تقریبا لول بالا است                                                جزو  برند های متوسط است
  8. صندل کلاسیک مردانه                                                              صندل اسپرت مردانه

 

توصیف اجمالی ( صندل مردانه کارتاگو مدل 11334 )

اصولا محصولات برند کارتاگو دارای یک سبک کلاسیک و همه پسند است. بسیار شیک و ساده, در این حال که دارای یک طرح ساده می باشد در طراحی آن سعی شده به بیننده و استفاده کننده احساس لوکس بودن را الغاء کند. هنگامی که این صندل را پا میکنید کاملا احساس راحتی و نرمی و لطافت خواهید داشت. شما با دیدن شخصی که یک صندل مردانه چرم کارتاگو به پا دارد کاملا می توانید به اصالت و شخصیت آن پی ببرید. در اینجا جا داره یک مقدار در باره تاریخچه برند کارتاگو بدانید به همین دلیل پیشنهاد میدم مقاله ما را که ( درباره برند کارتاگو ) نام دارد را مطالعه کنید

از ویژگیهای این صندل می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. بندهای قابل تنظیم :

بندهای روی پا, چسبی بوده و از بهترین متریال ساخته شده تا برای شخص استفاده کننده قابل تنظیم باشد. بند روی پای این صندل از چرم و یم لایه ابراسفنجی بسیار نرم و لطیف ساخته شده تا هنگام پا کردن کاملا احساس راحتی و نرمی در پای خود داشته باشید.

صندل مردانه کارتاگو مدل 11334

  1. زیره ای بسیار نرم و راحت و طبی :

زیره این صندل از PVC و 9 ماده سری دیگر ساخته میشود. این زیره خاص بسیار نرم و راحت و کاملا انعطاف پذیر می باشد. کف پای شما کاملا احساس راحتی خواهد داشت. طبی و ارتعاش پذیر است. در یک کلام عالی و برای شما طراحی شده.

 

  1. صندل غیرلاانگشتی :

استفاده از صندل لاانگشتی و یا صندل غیرلاانگشتی یک سلیقه و حتی یک فرهنگ است. در بسیاری از نقاط دنیا مثل اروپا و امریکای لاتین 90% افراد فقز و فقط صندل لاانگشتی استفاده میکنند , چه در خانه و چه در ساحل و کوچه و خیابان. یک فرهنگ است مثل کشور های عربی که صندل لاانگشتی بسیار دوست میدارند . ولی در ایران بیشتر افراد صندل عیرلاانگشتی دوست می دارند, پس این صندل از این ویژگی عالی بهره مند است.

  1.  بسیار شیک و کلاسیک :

این مدل صندل کارتاگو با توجه به طراحی که دارد بسیار در پا, شیک و عالی است. با توجه به طرح کلاسیکی که دارد شما در همه جا می توانید از این صندل استفاده کنید. در خانه به عنوان روفرشی و در خیابان با یک تیپ اسپرت و حتی در محل کار یا شرکت و در صفرهای خارجی خودتان.

 

توصیف اجمالی ( صندل مردانه رایدر مدل 11307 )

صندلهای رایدر قالبا دارای طراحی اسپرت و لاانگشتی هستند ولی این بار رایدر در این طراحی این محصول خودش از سبک غیر لاانگشتی ولی اسپرت استفاده کرده.  این مدل صندل رایدر دارای یک طراحی ویژه است. زیره صندل کاملا طبی در این حال ضد آب می باشد. زیره صندل کاملا گودی پارا پر میکند و در قسمت پاشنه پا صندل حالت ارتعاش گیری دارد و فشاری که از سطح زمین به کمر وارد میشود را میگیرد.

  1. زیره ای بسیار نرم و راحت و طبی :

زیره صندل یک زیره بسیار نرم و راحت, مناسب برای پیاده روی های طولانی مدت و طبی است. ارتفاع پاشنه صندل از پنجه آن بیشتر است ( اصولا برای حفص تعادل بهتر و قدم برداشتن راحتتر ارتفاع پاشنه ( از سطح زمین ) از پنجه باید بیشتر باشد) . 

 

  1. صندل غیرلاانگشتی :

بیشتر محصولات برند رایدر لاانگشتی هستند ولی این بار رایدر برای جلب رضایت مشتریان که از سبک غیرلاانگشتی استفاده می کنند شروع به افزایش طرخح های غیرلانگشتی کرده. این بار مدل 11307 را برای این گروه مشتریان طراحی و تولید کرده. رویه این مدل صندل دارای سک لایه اسفنجی نرم و راحت

 

  1. ضد آب و ضد سرخوردن :

زیره صندل رایدر از Rubber + PVC + نه ماده سری دیگر با فرمولاسیون ویژه ای ساخته میشود که در نتیجه کاملا ضد آب بوده و در این حال زیره برروی سطوح خیس و سر مثل سنگ و سرامیک به زمین می چسبد و لیز نمی خورد. زیره صندل کاملا آجدار و ضد سرخوردن می باشد. این صندل الاوه بر مناسب بودن برای استفاده به عنوان روفرشی و مصارف خانگی, برای استفاده در استخر شنا و کنار دریا نیز مناسب است. 

 

  1. اسپرت ولی ساده:

طرح این صندل در این حال که ساده و سنگین است, یک طرح اسپرت و زیبایی هم داره که بسیار مورد پسند جوانان است. 

 

درباره برند کارتاگو :

کارتاگو اصولا برندی است ویژه آقایان. برای آقایانی که می خواهند خاص و در رفاه و راحتی کامل زندگی کنند. به همین دلیل صندل های کارتاگو بسیار نرم و راحت و ایده آل هستند .مدل های صندل کارتاگو و روفرشی کارتاگو برای پیاده روی و روفرشی عالی هستند. کارتاگو ( Cartago Sandals ) برای کسانی که می خواهند کلاس و سبک، ایده آل و خاصی داشته باشند بهترین است.

مناسب برای کسانی که می خواهند به صورت طولانی مدت استفاده کنند و در این مدت طولانی احساس راحتی و نرمی در پا داشته باشند. روفرشی کارتاگو محصول برندی است که شخصیت فرد استفاده کننده را کاملا می تواند بیان کند. افرادی که کاملا به دنبال راحتی و آرامش هستند....

برای کسب اطلاعات کاملتر و بیشتر مقاله ما را در مورد درباره برند کارتاگو را مطالعه کنید

 

درباره برند رایدر :

برند رایدر ( Rider )  در سال 1986 با یکی از بزرگترین تولید کنندگان کفش جهان ، گرندن در برزیل شروع به کار کرد. در حقیقت ، در برزیل ، شما صندل لاانگشتی به پا نمیکنید, بلکه سوار بر صندل لاانگشتی رایدر میشوید، و این نشان دهنده محبوبیت ماندگار آنها در کشوری است که درباره استفاده بیشتر از زندگی چیزی یا دومی می داند. در سال 1997 Rider Sandals به آمریكا آمد. تا به امروز ، محصولات برند رایدر هنوز در برزیل کاملاً طراحی و تولید می شوند. رایدر توسط فرهنگی هدایت می شود که از یک سبک زندگی فعال ، در فضای باز و روحیه آزادی و ابراز خود , بیان می کند. صندل های رایدر بر اثر اشتیاق برزیلی ها به زندگی متولد می شود,

 

تفاوت رایدر با دیگر برندها :

یک دلیل وجود دارد که صندل رایدر , انتخاب میلیون ها نفر در سراسر جهان هست و ان به این دلیل است که رایدر فقط یک محصول ساده برای استفاده نیستند. رایدر یک نگرش از یک سبک زندگی است. انعکاس یک شیوه زندگی آرام تر و اثبات عدم استقرار کمتر. تیم ما با این طرز فکری هر صندل را طراحی می کنند که از دوام زیبایی برخوردار باشد. ما صندل ها و بندهای بلند خود را می سازیم تا با پای شما مطابقت داشته باشد ، و ما آنها را می سازیم در حالی که تأثیر خود را بر جهان در برخی از کارخانه های سازگار با محیط زیست به حداقل می رسانیم.

 

ما بهترین را به شما معرفی میکنیم