فروشگاه Sandal.ir
فروشگاه آنلاین Sandal.ir فروشگاه تخصصی صندل و دمپایی

بهترین صندل طبی مردانه و معرفی بهترین برند صندل طبی مردانه

آیا هر صندل مردانه ای کاملا استاندارد و مناسبه؟

آیا می‌دانستید صندل یا کفشی که هر روز می‌پوشید تأثیر بسیار زیادی بر سلامت پا و به طور کلی سلامت بدن شما دارد؟ پس کیفیت و متریال و طبی بودن آن بسیار اهمیت داره. یکی از روش‌هایی که برای اطمینان از مناسب بودن صندل متناسب با پا و محافظت از آن و حفظ سلامت پا وجود دارد مراجعه به مراکز فروش صندل است. ولی آیا همه این صندل هایی که در این مراکز عرضه میشه طبی و استانداره؟ اصلا مناسب برای استفاده طولانی مدت هست یا نیست؟

صندل نوعی پا افزار روباز و سبک است که معمولاً با بندی که در پشت مچ پا قرار می‌گیرد، پوشیده می‌شود. صندل‌ها به دلیل راحتی در مناطق گرم محبوبیت فراوانی بین مردم دارند و باعث می‌شود در فصل تابستان زمانی که زمین بسیار داغ است، پای شما عرق نکند و راه رفتن در گرمای تابستان را برایتان راحت کند. صندل طبی مردانه، بهترین انتخاب برای آقایان است که با تمرکز بر مشکلات خاصی که با پوشیدن صندل نامناسب یا موارد ناسالم به وجود می‌آورد، سلامت پا را تأمین می‌کند.

اگر قصد خرید دمپایی طبی دارید حتما راهنمای خرید دمپایی طبی را مطالعه کنید

بهترین مارک صندل طبی مردانه را برچه اساسی انتخاب کردیم؟

در این بخش بعد از تحقیق و بررسی برروی کلی برند ایرانی و خارجی و با در نظر گرفتن همه عوامل و دلایل زیر  این برندها معرفی میشوند.

  • دارا بودن ویژگی درمانی واقعی برای شخص استفاده کننده
  • گرارانتی بلند مدت محصولات
  • استفاده از مواد اولیه با کیفیت
  • دوام و طول امر محصول
  • خلاقیت در طراحی محصولات

بهترین مارک صندل طبی مردانه شامل کدام برند است؟

1. بهترین برند صندل طبی مردانه ایرانی:

با در نظر گرفتن موارد گرفته شده بهترین برند صندل طبی ارتوپدی در بین برندهای ایرانی را می توان برند صندل طبی میشل ( Micheke Sandals) نام برد. آن هم به دلیل زیره خاصی که این صندل دارد. یک زیره 4 لایه با 4 متریال متفاوت برای 4 کارایی گوناگون.

  • کفی چرم طبیعی: مناسب برای واریس با قابلیت جذب باکتری و عرق پا و ضد حساسیت
  • فوم آلمانی مخصوص میشل: جهت جلوگیری از خستگی و لذت بخش بودن پیاده روی. مناسب برای درمان خارپاشنه
  • زیره طبی مخصوص میشل: طراحی زیره برگرفته از حالت یک پای سالم ( بر آمدگی و فرو رفتگی های کف پا لحاظ شده ). تقسیم مناسب وزن بدن در کف پا. مناسب برای درمان کف پای صافآرتروز زانو
  • میکرولایت مخصوص میشل: جلوگیری از انتقال ضربه و فشاری که هنگام راه رفتن به زانو, لگن و ستون فقرات. مناسب برای درمان درد کمر و پا درد. 

برای دیدن تمام مدلهای وارد لینک صندل طبی میشل مردانه شوید

صندل میشل
صندل طبی میشل

2. بهترین برند صندل طبی مردانه خارجی

صندل اگر اصل یا اورجینال باشد احتمالاً قیمتش بالاتر می‌رود اما باید این نکته را در نظر داشت که این قیمت بالا به دنبال خود دوام بیشتری به همراه دارد و سلامت پاها را تضمین می‌کند. در اینجا بهترین برند صندل طبی مردانه خارجی را به شما معرفی میکنیم. 

صندل کارتاگو صندل بسیار راحت مناسب برای روفرشی و پیاده روی که سبک کلاسیک داره البته این برند برای پسر بچه ها هم تولید میشود. صندل طبی الوکای صندلی راحت و مناسب است که حالت اسپورت دارد و برای جوانانی که علاقه چندانی به استفاده از چرم ندارند، بسیار مناسب است.

مورد بعدی صندل طبی شرکت دکتر کامفورت ( DR Comfort ) بوده که مخصوص افراد دیابتی و افرادی که پا درد دارند، طراحی شده است. همچنین صندل برکن استاک برای جلوگیری از ناراحتی در ساق پا طراحی شده است و در نهایت صندل راحتی نهرین که یکی از برندهای خوشنام ایرانی بوده و بسیار پرکاربرد است.

10 مدل از بهترین صندل طبی مردانه که می تونی همین الان خرید کنی :

در اینجا 6 مدل از بهترین و با کیفیت ترین صندل های طبی که در بازار ایران می توانید آنلاین سفارش دهید را به شما معرفی میکنیم.

⭐  برای دیدن تنوه و قیمت هر یک می توانید روی عکس محصول کلیک کنید.

بهترین صندل طبی مردانه

صندل مردانه طبی میشل مدل 201

جنس رویه: چرم طبیعی گاوی

جنس زیره: PU

جنس کفی صندل: چرم طبیعی

نام برند: میشل

ساخت ایران

دبدن قیمت و تنوع این محصول اینجا کلیک کن.

صندل روفرشی طبی مردانه رایدر مدل 11307

جنس زیره صندل: PVC درجه یک

زیره صندل: کاملا طبی

بسیار نرم و راحت

مناسب برای پیاده روی و روفرشیساخت برزیلدیدن قیمت در اینجا

صندل روفرشی طبی مردانه

صندل طبی مردانه چرمی مدل 201 ارتشی

جنس رویه: چر م طبیعی

زیره: کفه طبی

جنس زیره: PU

نام برند: میشل

ساخت: ایران

برای دیدن قیمت و تنوع اینجا کلیک کنید

صندل طبی مردانه چرم مدل 203

جنس رویه: چر م طبیعی

زیره: کفه طبی

جنس زیره: PU

بند روی صندل: از چرم طبیعی

بند قابل تنظیم

نام برند: میشل

ساخت: ایران

برای دیدن قیمت و تنوع اینجا کلیک کنید

صندل طبی روفرشی مردانه

صندل روفرشی طبی مردانه کارتاگو مدل 11334

جنس رویه صندل: چرم طبیعی

جنس زیره: PVC درجه یک

درای بند چسبی قابل تنظیم

زیره و کفه طبی

بسیار راخت و نرم

مناسب برای روفرشیساخت برزیل

 برای دیدن قیمت و تنوع رنگ اینجا کلیک کن

صندل روفرشی برکن استاک اصل مدل Birko Flor

ساخت آلمان

دیدن قیمت و تنوع اینجا کلیک کن

صندل برکن استاک مدل Birko Flor

صندل مردانه هامتو مدل 710091A-5

صندل مردانه هامتو مدل 710091A-5

رویه صندل: چرم مصنوعی

دارای بند چسبی

برای دیدن قیمت اینجا کلیک کن

بهترین صندل طبی مردانه چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

طراحی بهترین صندل طبی مردانه بسته به هدف آن‌ها متفاوت است و برخی برای بهبود مشکلات خاصی طراحی شده‌اند اما ویژگی متداول آن‌ها شامل موارد زیر است:

  • پنجه پهن و ارتفاع مناسب: پنجه صندل نباید باریک یا کوتاه باشد زیرا اگر به انگشتان پا فشاری وارد کند عوارضی چون میخچه را به همراه خواهد داشت. صندل طبی اگر از نوع جلو بسته باشد، معمولاً پنجه پهن و استاندارد دارد.
  • کفی صندل طبی: کفی صندل باید کاملاً متناسب با قوس و کف پا باشد و از ویژگی‌های دیگر آن سبک و ضخیم بودن است. کفی طبی باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که ضربه وارده خصوصاً در ناحیه پاشنه پا را دفع کند.
  • پاشنه صندل: پاشنه صندل باید الاستیکی باشد زیرا پاشنه‌هایی از جنس چوب و ام دی اف باعث اذیت شدن پاشنه پا می‌شوند. در صورتی که پوشیدن پاشنه‌های الاستیکی پاشنه و کف پا را آزار نمی‌دهند.
  • اندازه مناسب صندل: صندل طبی شما باید اندازه سایز پایتان باشد. اگر کفش شما تنگ باشد خون رسانی در ناحیه پا مختل خواهد شد.
  • رویه صندل: رویه مورد استفاده در صندل مردانه باید انعطاف‌پذیر باشد و جنس رویه آن باید از چرم باشد تا گرما و سرمای مناسبی را به پا انتقال دهد این صندل نسبت به سایر صندل‌های موجود در بازار شکل بسیار زیبایی دارند. اما به علت جنس آن قیمت بالاتری هم دارد. معمولاً آقایان به استفاده از این مدل صندل علاقه زیادی دارند شاید علت این امر راحت، نرم و بادوام بودن صندل چرم است.
  • کف داخلی صندل: بهترین صندل طبی مردانه باید دارای کف قوس مانندی باشد. طوری که وزن بدن در چنین صندلی باید به صورت متناسب بر روی تمام سطح کف آن توزیع شود و پای شما در آن احساس راحتی کند. مهم‌ترین قوس کف پا، قوس طولی آن است. بدین ترتیب کف داخلی باید در قسمت میانی و داخلی آن کمی برجسته‌تر باشد.
  • یقه و زبانه کفش طبی: یقه صندل به قسمتی می‌گویند که اطراف مچ پا را می‌گیرد و زبانه، پدی است که زیر بند قرار گرفته است. این دو مورد در صندل طبی باید نرم و لطیف باشند تا پوست پا اذیت نشود.

ارتفاع پاشنه بهترین صندل طبی مردانه باید به چه صورت باشد؟

پاشنه از ویژگی‌های مهم صندل طبی است. پاشنه صندل طبی برای آقایان باید بین 1.5 تا 4 سانتی‌متر باشد. اما بهترین ارتفاع استاندارد این پاشنه برای آقایان بین 1.5 تا 2.5 در نظر گرفته می‌شود. پاشنه باید نرم بوده و در عین حال مقاومت بالایی داشته باشد. پاشنه پهن و با ارتفاع کم، ثبات و تعادل را زیاد می‌کند و فشار وارد بر پاها را کم می‌کند.

استایل صحیح قرار گیری کف پا برروی زیره صندل طبیاستایل صحیح قرار گیری کف پا برروی زیره صندل طبی

انواع صندل طبی مردانه بر اساس شکل ظاهری :

انواع صندل طبی مردانه را بر اساس شکل ظاهری به صورت زیر تقسیم بندی می‌شود:

صندل طبی مردانه جلو بستهصندل طبی مردانه جلو بسته

  • صندل طبی مردانه جلو بسته: این مدل از صندل‌ها بیشتر در صندل های اسپرت یا ورزشی دیده میشود. جلوی صندل کاملا بسته است به گونه ای که کاملا انگشتان پا را محافظت می کند.

صندل طبی مردانه جلو بازصندل طبی مردانه جلو باز 

  • صندل طبی مردانه جلو باز: این مدل از صندل‌ها شکل ظاهری همه صندل‌های مردانه را تشکیل می‌دهند. تقریباً می‌توان گفت صندل‌های مردانه اغلب جلوباز هستند و علت این امر راحتی در هنگام پوشیدن صندل است.
صندل طبی مردانه جلو باز

صندل طبی مردانه بند دار

  • صندل طبی مردانه بند دار: این صندل‌ها دارای بندی در پشت پا هستند، یکی از مزیت‌های این مدل راحت بودن در پیاده روی است. چون وجود بند در پشت پا مانع از خارج شدن صندل از پا می‌شود. به آسانی می‌توانید مسافت زیادی را طی کنید.

صندل طبی مردانه بدون بندصندل طبی مردانه بدون بند

  • صندل طبی مردانه بدون بند: این صندل‌ها در قسمت پشت پا فاقد بند هستند. حالت ظاهری آن‌ها چیزی شبیه به دمپایی است و حتی بعضی از مدل‌های بدون بند هم هستند که انگشت شست پا درون حلقه‌ای قرار می‌گیرد. مدل‌های بدون بند معمولاً قیمت پایین‌تری نسبت به مدل‌های بنددار دارند.

پرسش و پاسخ:

سوال: بهترین صندل طبی مردانه چه ویژگی باید داشته باشد؟

پاسخ: بهترین صندل طبی مردانه باید دارای پاشنه مناسب به ارتفاع 1.5 تا 2.5 سانتیمتر باشد. کاملا قوس کف پای شما را در بر بگیرد. زیره کاملا آجدار و ضد لیز خوردن برروی سنگ و سرامیک باشد. حتما سایز دقیق پا خودتان انتخاب کنید. پنجه و رویه صندل کاملا در داخل صندل آزاد و راحت باید باشد. رویه و زیره از جنس مرقوبی برخوردار باشد

سوال: بهترین مارک صندل طبی مردانه در ایران کدام برند است؟

پاسخ: از بهترین برند های صندل طبی مردانه ایرانی می شود برند میشل را نام برد و صندل های چرمی تبریز, و در بین برند های خارجی میشود صندل کارتاگو, برکن استاک که بصورت تخصصی صندل طبی تولید میکند, دکتر کامفورت و صندل طبی هامتو که همگی جزو صندل های طبی خیلی خوب در دنیا هستند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.