فروشگاه Sandal.ir
فروشگاه آنلاین Sandal.ir فروشگاه تخصصی صندل و دمپایی

راهنمای خرید دمپایی زنانه + 10 نکته اساسی برای خرید دمپایی زنانه

راهنمای خرید دمپایی زنانه

همان‌طور که می‌دانید دمپایی یک وسیله کاربردی و مهم است که به‌منظور مراقبت از پاها در منزل یا بیرون از خانه توسط افراد مورد استفاده قرار می‌گیرد و کاربردهای مختلفی دارد. در میان انواع دمپایی‌ها، دمپایی‌های زنانه نیز جایگاه خاص خود را داشته و بانوان در فصل‌های گرم سال بسیار از آن استفاده می‌کنند.

با توجه به اینکه انتخاب یک جفت دمپایی زنانه برای خانم‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار بوده و اکثر آنها تمایل دارند جذاب‌ترین و شیک‌ترین مدل‌ها را خریداری نمایند که هم از لحاظ ظاهری زیبا باشد و هم با تیپ و استایل آنها هماهنگی و همخوانی لازم را داشته باشد، لذا تولیدکنندگان این محصول، طرح‌های گوناگون با رنگ‌بندی‌های متنوع را به بازار عرضه کرده‌اند تا برای هر سلیقه‌ای یک نمونه خاص وجود داشته باشد.

از جدیدترین مدلهای دمپایی زنانه در وبسایت Sandal.ir دیدن کنید

اگرچه زیبا و جذاب بودن دمپایی برای بانوان دارای اهمیت است اما این ویژگی نمی‌تواند مناسب بودن دمپایی را برای پوشیدن تأیید کند و علاوه بر این برای داشتن یک جفت دمپایی زنانه مناسب ویژگی‌هایی دیگری نیز لازم است که بانوان باید آنها را در نظر داشته باشند.

بر این اساس ما در این پست با عنوان راهنمای خرید دمپایی زنانه تصمیم داریم تا شما بانوان عزیز را با انواع دمپایی‌های زنانه آشنا کنیم و برای خرید یک نمونه مناسب نکاتی مهم و ضروری را برای شما بیان کنیم تا انتخابی مطلوب داشته باشید.

برای دیدن مدلهای جدید دمپایی زنانه برروی عکس زیر کلیک کنید

دمپایی روفرشی زنانه
دمپایی زنانه روفرشی

یک دمپایی زنانه مناسب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

دمپایی زنانه مناسب باید:

  1. از وزن سبکی برخوردار باشد.
  2. بر اساس نوع و جنس آن به‌ گونه‌ای طراحی شده باشد که در مکان‌های مختلف بتوان به راحتی از آن استفاده نمود.
  3. از تنوع در سایز و همچنین زیبایی در رنگ برخوردار باشد.
  4. از لحاظ طرح و دوخت دارای جنس بادوام و باکیفیت بالا باشد.
  5. در هنگام راه‌رفتن پا در داخل آن احساس راحتی و آزادی داشته باشد.
  6. در صورت امکان طبی بوده و به طور کامل از پا محافظت نماید.
  7. از ماندگاری بالا بدون تغییر و کاهش کیفیت برخوردار باشد.
  8. کفی و زیره آن مرغوب و مناسب باشد.
دمپایی لژدار زنانه
دمپایی لژدار زنانه

با انواع دمپایی‌های زنانه بیشتر آشنا شوید

دمپایی‌های زنانه دارای انواع مختلفی هستند که عبارت‌اند از:

  • دمپایی زنانه لاانگشتی :

دمپایی‌ زنانه لاانگشتی از جمله پرمصرف‌ترین انواع دمپایی است که به دلیل سبکی و آزادی بیشتر پا در داخل آن توسط بانوان بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. تنوع مدل‌های دمپایی لاانگشتی زنانه در رنگ‌های شاد و زیبا باعث شده که بانوان در مکان‌های مختلف مانند منزل، باغ، کنار ساحل دریا و … از این دمپایی استفاده نمایند. به دلیل استقبال بانوان از این مدل دمپایی تولیدکنندگان مدل‌های مختلف مجلسی دمپایی لاانگشتی زنانه را در رنگ‌بندی‌های متنوع با تزئینات شیک و جذاب مانند نگین، پاپیون، مروارید و … طراحی و تولید کرده‌اند و بانوان می‌توانند به‌ راحتی این مدل را با لباس‌هایشان هماهنگ نمایند.

اگر صندل زنانه ای دارید که کثیف شده و تمیز نمی شود حتما راهنمای تمیز کردن انواع صندل را مطالعه کنید

  • دمپایی زنانه خزدار:

دمپایی زنانه مدل خزدار از جمله دمپایی‌هایی است که در فصل‌های سرد سال در منزل توسط بانوان استفاده می‌شود و به دلیل وجود خز در قسمت رویه دمپایی هم باعث گرم نگه‌داشتن پاها می‌شود و هم بسیار زیبا است.

انواع دمپایی زنانه
دمپایی زنانه
  • دمپایی زنانه حوله‌ای:

دمپایی‌ زنانه حوله‌ای نیز وزن سبکی داشته و به‌عنوان دمپایی خواب شناخته شده و بیشتر در کنار سرویس خواب قرار می‌گیرد. این مدل‌ها را می‌توان در هنگام خواب نیز استفاده نمود. شما بانوان عزیز می‌توانید بر اساس سلیقه شخصی خود در میان مدل‌های متنوع دمپایی حوله‌ای زنانه، یک نمونه را برای خود انتخاب و خریداری نمایید که با رنگ و ست اتاق‌خواب و کالای خواب شما هماهنگی لازم را داشته باشد.

  • دمپایی زنانه روفرشی :

دمپایی‌ زنانه روفرشی یکی دیگر از انواع دمپایی‌های زنانه هستند که بسیار سبک و نرم بوده و در مدل‌های مختلف برای استفاده خانم‌ها در منزل طراحی و تولید شده‌اند. با توجه به اینکه امروزه اکثر منازل دارای کف‌پوش و پارکت هستند، بانوان عزیز می‌توانند برای مراقبت از پاهایشان در منزل از مدل‌های متنوع دمپایی روفرشی زنانه استفاده نمایند. در انتخاب این مدل دمپایی زنانه، بانوان باید دقت داشته باشند که حتماً مدل‌های جلو باز را انتخاب نمایند تا انگشتان پای آنها در معرض جریان هوا قرار داشته باشد و همچنین از جنس مقاومی ساخته شده باشد که مانع از لیز خوردن و سرخوردن آنها بر روی کف‌پوش و پارکت و سطوح دیگر شود.

از جدیدترین مدل های صندل طبی زنانه در وبسایت Sandal.ir دیدن کنید

  • دمپایی زنانه ابری:

دمپایی‌ زنانه ابری از تمام انواع دمپایی‌ها سبک‌تر بوده و بسیار راحت است و به‌منظور استفاده در محیط‌های مرطوب توسط بانوان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل دمپایی هم دارای طرح‌های ساده و معمولی است و هم دارای طرح‌های لاانگشتی و انتخاب آن به سلیقه بانوان بستگی دارد.

  • دمپایی زنانه چرمی:

دمپایی‌ زنانه چرمی از مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین مدل‌های دمپایی زنانه محسوب می‌شود که به دلیل اینکه از چرم ساخته شده بسیار بادوام بوده، پا در داخل آن عرق نمی‌کند و بو نمی‌گیرد. مدل‌ چرمی دمپایی زنانه بیشتر به‌منظور استفاده در محیط‌های رسمی یا مهمانی‌ها و مجالس خاص می‌تواند توسط بانوان مورد استفاده قرار گیرد. این مدل دمپایی‌ زنانه در بین بانوان بسیار محبوب بوده و می‌تواند به عنوان یک دمپایی زنانه مجلسی و شیک مورد استفاده قرار گیرد. با توجه به تنوع طرح و رنگ‌بندی دمپایی‌ زنانه چرمی شما بانوان عزیز به راحتی می‌توانید برای استفاده در مکان‌های مختلف آنها را با لباس و نوع پوشش خود هماهنگ و ست نمایید.

دمپایی زنانه چرم
دمپایی چرم زنانه
  • دمپایی زنانه مدل پلاستیکی:

دمپایی‌ زنانه پلاستیکی نیز از دیگر مدل‌های دمپایی زنانه است که به دلیل سبکی و راحتی استفاده می‌شود. دمپایی‌های پلاستیکی زنانه بیشتر برای استفاده در منزل و برای مکان‌هایی مانند حمام، سرویس بهداشتی، استخر و محیط‌های شنا می‌تواند توسط بانوان پوشیده شود. کیفیت و دوام این مدل دمپایی زنانه نسبت به دیگر انواع پایین بوده و اغلب قیمت ارزان‌تری نیز دارد.

  • دمپایی زنانه مدل مجلسی:

دمپایی‌ زنانه مجلسی از جمله شیک‌ترین مدل‌های دمپایی زنانه بوده که در طرح‌های پاشنه دار، لژدار، تخت، جلو باز، جلو بسته، لاانگشتی و با تزئینات متنوعی مانند نگین، مروارید، پاپیون، گل، طور و … تزئین شده و در رنگ‌بندی‌های گوناگون طراحی و تولید می‌شود. بیشترین کاربرد دمپایی‌های مجلسی زنانه برای استفاده در مجالس خاص، مهمانی‌های دوستانه و رسمی است. همچنین این دمپایی‌ها اغلب از جنس چرم طبیعی یا چرم مصنوعی هستند.

انواع دمپایی مجلسی زنانه

در هنگام خرید انواع دمپایی زنانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

توجه به نکات زیر در هنگام خرید دمپایی زنانه باعث می‌شود تا شما بتوانید بهترین مدل را انتخاب و خریداری نمایید:

  1. مهم‌ترین فاکتور برای خرید هر نوع دمپایی به‌خصوص دمپایی زنانه داشتن وزن سبک است چراکه انتخاب دمپایی با وزن کم در هنگام راه‌رفتن پا را خسته نمی‌کند و ضرباتی که به پاشنه پا به‌وسیله دمپایی وارد می‌شود، کمتر است.
  2. در نظر گرفتن اندازه دمپایی زنانه با اندازه پا نیز دارای اهمیت است. اگرچه اغلب دمپایی‌های زنانه جلو باز هستند اما این مسئله نباید باعث شود که شما به سایز دمپایی بی‌توجه باشید چراکه اندازه نبودن دمپایی (بزرگ‌تر یا کوچک‌تر بودن آن) باعث آسیب به پای شما خواهد شد.
  3. دمپایی زنانه مناسب حتماً باید دارای کفی نرم و انعطاف‌پذیر باشد. در نظر داشته باشید که کفی‌های سفت به‌مرورزمان باعث بروز بیماری‌های مختلفی در ناحیه پاشنه پا می‌شوند.
  4. نوع زیره دمپایی زنانه را بر اساس نوع کاربرد آن انتخاب کنید. اگر می‌خواهید برای مهمانی یا استفاده در منزل دمپایی زنانه خریداری کنید باید به دنبال نمونه‌هایی با زیره مرغوب و بادوام باشید که پا در داخل آن عرق نکند. اگر هم برای سرویس بهداشتی، حمام و استخر می‌خواهید دمپایی زنانه بخرید باید به دنبال نمونه‌هایی با زیره غیر صاف باشید که برای استفاده در این مکان‌ها مناسب باشند.
  5. توجه به جنس دمپایی زنانه نیز بسیار مهم است. شما باید محصولی را خریداری نمایید که از مواد و متریال باکیفیت و بادوام ساخته شده باشد و همچنین ضد حساسیت باشد که باعث قرمزی و خارش بر روی پای شما نشود.
  6. دمپایی مناسب زنانه نیز باید دارای طرح رویه جذاب و زیبایی باشد. اگر به بازار و فروشگاه‌های ارائه دهنده دمپایی‌های زنانه سری بزنید با تنوع طرح و مدل در این محصول روبه‌رو خواهید شد. انتخاب طرح و مدل دمپایی زنانه کاملاً سلیقه‌ای بود و شما می‌توانید بر اساس آن یک نمونه خاص و جذاب را انتخاب نمایید که هم زیبا باشد و هم مناسب.
  7. رنگ‌بندی نیز یکی دیگر از فاکتورهای مهم در هنگام انتخاب دمپایی زنانه مناسب است. شما به راحتی می‌توانید با توجه به نوع پوشش و تیپ و استایلی که دارید یک جفت دمپایی زنانه با رنگ شاد و دلخواه برای خود خریداری نمایید.
  8. انتخاب نوع دمپایی زنانه نیز هم به سلیقه شما و هم به نوع کاربرد آن در مکان‌های مختلف بستگی دارد. امروزه تولیدکنندگان دمپایی‌های زنانه انواع مختلفی از این محصول را برای استفاده بانوان طراحی و تولید کرده‌اند. از انواع ساده گرفته تا مجلسی دمپایی‌های زنانه که هرکدام کارایی خاص خود را دارند. برای انجام کارهای روزانه نوع ساده، برای استفاده در محیط کار نوع رسمی و شیک و برای پوشیدن در مجالس مهم و مهمانی‌های دوستانه نوع لاکچری و مجلسی دمپایی‌های زنانه می‌تواند برای بانوان مناسب و کاربردی باشد.
  9. دمپایی زنانه همچنین باید قیمت مناسبی هم داشته باشد که البته این قیمت به نوع دمپایی بستگی دارد. در نظر داشته باشید که انواع مجلسی و جنس‌های چرمی دمپایی‌های زنانه دارای قیمت گران و بالا بوده و دمپایی‌های زنانه ساده با جنس پلاستیکی، ابری و فومی از قیمت ارزان‌تری برخوردار هستند.
  10. نحوه خرید دمپایی زنانه نیز می‌تواند حضوری یا غیرحضوری باشد. اگر تمایل به خرید اینترنتی انواع مختلف دمپایی‌های زنانه را داشتید، به شما فروشگاه آنلاین sandal.ir را پیشنهاد می‌کنیم چراکه جدیدترین و به‌روزترین نمونه‌های دمپایی زنانه در قفسه‌های این فروشگاه چیده شده‌اند.
راهنمای خرید دمپایی زنانه

سخن پایانی

ما در این پست تحت عنوان راهنمای خرید دمپایی زنانه تلاش کردیم تا انواع دمپایی‌های زنانه را معرفی کنیم و برای اینکه شما بانوان عزیز بتوانید یک نمونه مناسب، ایده‌آل و باکیفیت را خریداری نمایید، نکاتی را درباره نحوه خرید این محصول برای شما بیان نمودیم.

در نظر داشته باشید که یک دمپایی زنانه مناسب علاوه بر اینکه باید از لحاظ ظاهری شیک و زیبا باشد، باید از ویژگی‌های دیگری از جمله سبکی، راحتی، کفی و زیره مناسب، جنس مرغوب، طرحی جذاب، رنگی شاد و قیمتی مناسب نیز برخوردار باشد تا بتواند یک انتخاب ایده‌آل بوده و برای خرید مناسب و کاربردی باشد.

پاسخ به چند سوال درباره راهنمای خرید دمپایی زنانه

سوال: مهمترین ویژگی که دمپایی زنانه باید داشته باشد کدام است؟

پاسخ: مهترین ویژگی دمپایی زنانه را می توان

  1. از وزن سبکی برخوردار باشد.
  2. با توجه به جنس آن به‌ گونه‌ای طراحی شده باشد که در مکان‌های مختلف بتوان از آن استفاده نمود
  3. زیره دمپایی باید بسیار نرم و راحت و انعطاف پذیری خیلی خوبی داشته باشد

سوال: همیشه موقع انتخاب سایز پا در خرید اینترنتی به مشکل بر می خورم. چکار کنام سایز درستی برام ارسال بشه؟

پاسخ: برای جلوگیری از اشتباه حتما ابتدا کف پاتون را به سانتیمتر اندازه بگیرید و بعد بر اساس جدول سایزبندی آن دمپایی زنانه را انتخاب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب سایز پا مقاله ( راهنمای انتخاب سایز پا ) را حتما مطالعه کنید

سوال : بعد از خرید از وبسایت sandal.ir امکان تعویض سایز پا وجود داره؟

پاسخ: بله تا 24 ساعت بعد از خرید باید اطلاع دهید که می خواهید تعویض کنید. و تا 7 روز هم فرصت دارید که تعویض کنید . ولی حتما اتیکت روی محصول باید سالم و متصل به آن باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.