فروشگاه Sandal.ir
فروشگاه آنلاین Sandal.ir فروشگاه تخصصی صندل و دمپایی

راهنمای خرید صندل بچگانه + انواع صندل بچگانه

راهنمای خرید صندل بچگانه

کودکان معمولاً دیگر از سن 2 سالگی به بعد می‌توانند به‌ خوبی راه بروند و حتماً نیاز به پاپوش‌ هایی مانند کفش و صندل دارند. در فصل‌های گرم سال پوشیدن صندل‌ های بچگانه برای کودکان به دلیل داشتن طرح‌های فانتزی و بانمک هم برای آنها جذاب است و هم باعث حفاظت پاهای آنها در هنگام راه‌ رفتن می‌شود.

وقتی والدین برای خرید صندل‌ های تابستانی بچگانه به بازار مراجعه می‌کنند با مدل‌ های بسیار متنوعی از این محصول روبه‌ رو می‌شوند که به دلیل داشتن ظاهری زیبا و شیک، گاهاً دل‌فریب بوده و تمایل آنها را برای خرید بیشتر می‌کند.

اما آیا همه مدلهای صندل‌ بچگانه برای کودکان می‌تواند مناسب و مفید باشد و از آسیب به پاهای آنها جلوگیری کند؟ برای پاسخ به این سؤال باید به والدین گرامی بگوییم: اگرچه در نگاه اول ظاهر زیبای صندل‌ بچگانه دلیلی بر خرید آنها است، اما برای اینکه کودکان هنگام راه‌ رفتن با صندل راحت باشند و پای آنها اذیت نشود، ویژگی‌های دیگری نیز علاوه بر زیبایی وجود دارد که والدین باید به آن توجه داشته باشند.

اگر در انتخاب سایز پا فرزندتان مشکل دارید حتما مقاله راهنمای انتخاب سایز پا  را مطالعه کنید

بر این اساس ما در این پست با عنوان ” راهنمای خرید صندل بچگانه  تصمیم داریم درباره انواع صندل‌های بچگانه و نکات لازم برای خرید این صندل‌ها مطالب مفیدی را برای شما عزیزان بیان کنیم تا بتوانید محصولی باکیفیت را خریداری نمایید.

صندل بچگانه
صندل بچگانه

یک صندل بچگانه مناسب باید از چه ویژگی‌ هایی برخوردار باشد؟

صندل بچگانه مناسب برای کودکان (هم دختر و هم پسر) باید:

  1. وزن سبکی داشته باشد.
  2. از مقاومت و دوام خوبی برخوردار باشد.
  3. اندازه آن متناسب با اندازه پای کودک باشد.
  4. کفی آن نرم و انعطاف‌پذیر و ترجیحاً از نوع طبی باشد.
  5. زیره آن از ضخامت خوبی برخوردار باشد.
  6. رویه آن نرم و راحت باشد.
  7. بندهای تعبیه شده در طراحی آن از جنس مرغوبی ساخته شده باشد.
  8. از لحاظ ظاهری نیز زیبا باشد تا کودک از پوشیدن آن لذت ببرد.
صندل بچگانه جلوباز
صندل بچگانه جلوباز

صندل بچگانه جلوباز

با انواع صندل‌ بچگانه بیشتر آشنا شوید

صندل‌ بچگانه هم برای دختر بچه‌ها و هم برای پسربچه‌ ها دارای انواع زیر هستند:

  • صندل بچگانه مدل جلو باز:

صندل‌ بچگانه مدل جلو باز به دلیل اینکه از قسمت جلوی صندل حالت باز دارند باعث می‌شوند که انگشتان پای کودک در داخل صندل آزادی بیشتری داشته و راحت‌تر باشد. بهترین جنس برای این مدل صندل‌ بچگانه نوع چرمی آن است.

  • صندل بچگانه مدل جلو بسته:

صندل‌ بچگانه مدل جلو بسته در قسمت جلوی صندل حالت بسته داشته و می‌تواند به عنوان یک پاپوش در چهارفصل سال مورد استفاده قرار گیرد. این مدل صندل بچگانه در صورتی که دارای جنس مرغوب و بادوامی باشد، می‌تواند از انگشتان پای کودکان در برابر ضربه و برخورد اجسام در هنگام راه‌رفتن و پیاده‌روی جلوگیری نماید.

صندل بچگانه جلو بسته
صندل بچگانه جلو بسته

صندل بچگانه جلوبسته

  • صندل بچگانه مدل اسپرت:

صندل‌ بچگانه مدل اسپرت می‌تواند دارای طرح‌ های مختلف با رنگ‌ بندی‌های متنوع باشند. در صورتی که تمایل دارید برای کودکان خود صندل بچگانه‌ای خریداری نمایید که هم بسیار شیک و باکلاس باشد و هم بتوانید رنگ آن را با لباس کودک  خود هماهنگ و ست نمایید، مدل‌ های مختلف صندل بچگانه اسپرت گزینه مناسبی برای انتخاب است.

  • صندل بچگانه مدل بنددار:

صندل‌های بچگانه مدل بنددار در قسمت رویه صندل و همچنین در پشت پا دارای بند هستند. اگر دوست داشتید برای کودک خود مدل‌های بنددار صندل بچگانه را خریداری نمایید حتماً به جنس بندهای آن توجه کنید که مرغوب و بادوام باشد چراکه اگر بند صندل از جنس ضعیف و بی‌کیفیتی ساخته شده باشد، بعد از مدتی استفاده پاره شده و صندل کارایی مطلوب خود را از دست می‌دهد. صندل‌های بنددار بچگانه به دلیل داشتن بند محافظ در پشت پای کودک، می‌تواند محافظت کاملی از پاشنه پای کودک در هنگام پوشیدن داشته باشند.

صندل بچگانه لاانگشتی
صندل بچگانه لاانگشتی

صندل بچگانه لاانگشتی و بنددار

 صندل‌های بچگانه مدل لاانگشتی جزء پرطرف‌دارترین و پرکاربردترین صندل‌های بچگانه هستند که والدین تمایل زیادی دارند حتماً کودک آنها یک جفت از این صندل را داشته باشد و آن را بپوشد. شاید علت این استقبال هم سبکی وزن و راحتی پا در این صندل‌ها باشد و هم شکل ظاهری آنها که بسیار در بین افراد محبوب است. از صندل‌های لاانگشتی بچگانه می‌توانید در مکان‌های مختلفی استفاده نمایید: از استخر و حمام و کنار ساحل دریا گرفته تا به‌عنوان صندل روفرشی بچگانه برای استفاده در منزل و حتی مدل‌های شیک و لاکچری آن برای استفاده در مهمانی‌ها و مجالس مهم. به‌خصوص برای دختربچه‌های شیرین و ناز که با لباس‌هایشان این صندل را ست کنید تا در پای او بیشتر جلوه نماید.

ما برای شما چند نمونه از انواع صندل‌های بچگانه را بیان نمودیم. صندل‌های بچگانه در جنس‌های چرمی، بافت، پارچه‌ای، پلاستیکی، اسفنجی، ابری، فومی و … توسط تولیدکنندگان طراحی و تولید شده و به بازار عرضه می‌شود. شما عزیزان می‌توانید بر اساس سلیقه شخصی خود و انتخاب کودک دلبندتان هر مدل و طرحی با هر رنگی را که دوست دارید، خریداری نمایید. همچنین اگر می‌خواهید به‌صورت اینترنتی اقدام به خرید یک نمونه شیک و زیبا از بین انواع مختلف صندل‌های بچگانه برای کودک خود نمایید، پیشنهاد ما به شما، فروشگاه آنلاین sandal.ir است. پس حتماً از نمونه‌های این فروشگاه دیدن فرمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.