فروشگاه Sandal.ir
فروشگاه آنلاین Sandal.ir فروشگاه تخصصی صندل و دمپایی

راهنمای خرید صندل زنانه

راهنمای خرید صندل زنانه

تولیدکنندگان صندل‌ تابستانی انواع و اقسام گوناگونی از مدل‌های متنوع این محصول را روانه بازار کرده‌اند تا برای هر سلیقه‌ای یک نمونه خاص وجود داشته باشد. در این میان صندل‌ زنانه از تنوع بیشتری برخوردار هستند و علت آن هم توجه بیشتر بانوان به نوع پوشش و سبک استایل آنها است چراکه آنها دوست دارند با هر لباسی یک جفت صندل زنانه خاص و شیک داشته باشند.

با توجه به اینکه بانوان به تیپ و استایل خود بسیار اهمیت داده و برای خرید یک جفت صندل زنانه وسواس زیادی به خرج می‌دهند تا بتوانند شیک‌ترین و منحصربه‌ فردترین مدل را انتخاب نمایند، بنابراین می‌توان گفت خرید یک صندل زنانه برای آنها انتخاب بسیار مهمی است.

از جدیدترین مدل های صندل زنانه در Sandal.ir دیدن کنید

اما آیا همه مدل‌های صندل زنانه موجود در بازار می‌تواند برای خرید انتخاب مناسبی باشند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم:

اینکه شما بانوان عزیز کدام مدل از صندل‌های زنانه را انتخاب می‌کنید کاملاً به سلیقه شما بستگی دارد، اما اگر به دنبال خرید مناسب‌ترین، بادوام‌ترین و مرغوب‌ترین نوع این کالا هستید، پس لازم است در هنگام خرید آن به نکاتی مهم و ضروری توجه داشته باشید تا بتوانید یک مدل تمام عیار از صندل‌ زنانه را انتخاب نمایید.

با توجه به این مطالب ما در این پست تحت عنوان راهنمای خرید صندل زنانه تصمیم داریم تا هم شما را با انواع مختلف صندل‌های زنانه آشنا کنیم و هم به بیان نکاتی پیرامون خرید و انتخاب صندل زنانه مناسب بپردازیم. پس ما را تا پایان این پست همراهی نمایید.

خصوصیات صندل زنانه مناسب چیست؟

خصوصیات و ویژگی‌های یک صندل زنانه مناسب و ایده‌آل به شرح زیر است:

  1. یک صندل زنانه مناسب باید از در هنگام راه رفتن راحت باشد و پا در داخل آن احساس راحتی و آزادی داشته باشد.
  2. بند رویه صندل یا همان بند نگه‌دارنده باید از جنس باداومی باشد که در هنگام پیاده روی یا راه رفتن پاره نشود و همچنین نرم و راحت باشد.
  3. کفی صندل زنانه مناسب باید نرم و انعطاف پذیر و در صورت امکان طبی باشد.
  4. زیره صندل زنانه مناسب باید در برابر سایش مقاوم و دارای شیار و ناهمواری در سطح آن باشد تا مانع از لیز خوردن فرد شود.
راهنمای خرید صندل زنانه

با انواع مختلف صندل‌های زنانه بیشتر آشنا شوید

صندل‌های زنانه دارای انواع مختلفی هستند که در زیر به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

  • صندل زنانه تخت:

صندل‌ زنانه  تخت از لحاظ پوشیدن برای پیاده روی و راه رفتن بسیار راحت هستند چراکه زیره این صندل‌ها به صورت تخت طراحی شده است و علت آن هم این است که بانوان بتوانند از این مدل برای انجام کارهای روزانه استفاده نمایند و پا در داخل آن احساس راحتی داشته باشد. خانم‌ها می‌تواند از مدل‌های متنوع صندل‌های زنانه تخت برای مهمانی‌های خاص، مجالس مهم و … استفاده کنند و برای اینکه مدل‌های تخت در پای آنها بیشتر جلوه کند، به دنبال طرح‌های شلوغ با انواع تزئینات در رنگ‌های شاد و البته هماهنگ با تیپشان باشند.

صندل زنانه تخت
  • صندل زنانه لژدار:

صندل‌ زنانه لژدار به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در قسمت زیره آن صندل دارای لژ بوده و کفی صندل تخت در نظر گرفته شده است. اگر شما نیز از آن دسته بانوانی هستید که تمایل دارید صندل‌های زنانه شما دارای لژ باشد یا اینکه می‌خواهید برای لباس‌های بلند خود در مهمانی‌های رسمی یا دوستانه صندل بپوشید، می‌توانید صندل‌های زنانه لژدار را انتخاب کنید.

  • صندل زنانه پاشنه دار:

صندل‌ زنانه پاشنه دار همان طور که از نام آنها مشخص است صندل‌هایی هستند که دارای پاشنه بلند یا کوتاه، نازک یا ضخیم بوده و به دلیل زیبایی ظاهری که در بین انواع دارند معمولاً تحت عنوان صندل‌های زنانه مجلسی برای استفاده در مراسم عروسی و مجالس مهم و خاص توسط بانوان پوشیده می‌شود.

صندل زنانه پاشنه دار

صندل‌های زنانه را نیز می‌توان از نظر رویه صندل تقسیم بندی نمود که به صورت زیر است:

  • صندل زنانه مدل لاانگشتی:

صندل‌ زنانه مدل انگشتی جزء محبوب‌ترین صندل‌های زنانه هستند که اکثر بانوان برای پوشیدن در مسافرت، استخر و کنار سواحل از آنها استفاده می‌کنند چراکه بسیار راحت و آزاد هستند و وزن سبکی دارند. تولیدکنندگان صندل‌های زنانه به دلیل استقبال بسیار زیاد از صندل‌ های انگشتی زنانه این مدل‌ها را در طرح‌های زیبا و جذاب با رنگ‌بندی‌های شاد طراحی کرده‌اند. تنها نکته بسیار مهم در مورد این صندل‌ها این است که برای پیاده روی های طولانی مدت بهتر است از صندل لاانگشتی زنانه استفاده نکنید چراکه باعث ایجاد مشکلات متعددی برای شما در دراز مدت می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله راهنمای خرید صندل لاانگشتی زنانه را مطالعه کنید

  • صندل زنانه جلو باز:

صندل‌ زنانه جلو باز نیز به دلیل اینکه از قسمت جلوی صندل حالت باز دارند به این نام شهرت پیدا کرده‌اند. اگر شما از آن دسته بانوانی هستید که دوست دارید صندل را بدون جوراب بپوشید و تمایل دارید رنگ لاک پای شما در هنگام راه رفتن با صندل مشخص باشد و به تیپ و استایل خود و هماهنگی آنها با صندلتان بسیار اهمیت می‌دهید، به شما پیشنهاد می‌کنیم در بین مدل‌های متنوع صندل‌ زنانه جلو باز به فکر انتخاب یک نمونه خاص و شیک باشید.

صندل زنانه جلوباز
  • صندل زنانه مدل جلو بسته:

صندل‌ زنانه جلو بسته نیز نمونه‌هایی از صندل زنانه هستند که شما می‌توانید حتی در فصل پائیز از آنها استفاده نمایید چراکه از قسمت جلوی صندل حالت بسته دارند. این مدل صندل‌ها از انگشتان پای شما در هنگام راه رفتن و پیاده روی محافظت می‌کنند و مانع از برخورد اجسام به آنها می‌شود. محافظت پا در برابر آلودگی و گردوخاک و افزایش راحتی پا از جمله مزیت‌های صندل زنانه جلو بسته است. این مدل صندل‌ها معمولاً بنددار هستند.

هنگام خرید انواع صندل‌های زنانه به چه نکاتی توجه کنیم؟

شما بانوان عزیز برای اینکه بتوانید در بین انواع صندل‌های زنانه بهترین نمونه را انتخاب نمایید، لازم است به نکاتی مهم و ضروری توجه کنید که در زیر به آنها اشاره شده است:

  1. فاکتور مهم صندل زنانه مناسب داشتن وزن سبک آن است اگر در هنگام پوشیدن صندل احساس سنگینی کردید، این صندل مناسب نیست.
  2. مدلی را انتخاب کنید که اندازه آن متناسب با اندازه پای شما باشد تا در هنگام راه رفتن با آن اذیت نشوید.
  3. صندل زنانه را به گونه‌ای انتخاب کنید که مدل و طرح آن بر اساس استفاده در مکان‌های مختلف باشد مثلاً اگر برای مهمانی‌های خاص و مهم می‌خواهید صندل بخرید مدل‌های پاشنه دار و لژدار با تزئینات گوناگون می‌توانند گزینه مناسبی باشند. در نظر داشته باشید که صندل‌های لاانگشتی زنانه اصلاً برای پیاده روی مناسب نیستند و از خرید آنها اجتناب کنید. اگر می‌خواهید برای پیاده روی یا ورزش از صندل‌های زنانه استفاده نمایید، مدل‌های اسپرت برای خرید مناسب هستند.
  4. به جنس صندل زنانه در هنگام خرید توجه نمایید اگر می‌خواهید پا در داخل صندل عرق نکند و بو نگیرد، همچنین از دوام و ماندگاری بالایی نیز برخوردار باشد مدل‌های چرمی انتخاب مناسبی هستند.
  5. اگر می‌خواهید مدل‌های پاشنه دار صندل‌های زنانه را خریداری نمایید در نظر داشته باشید که پاشنه صندل بیشتر از 3 الی 4 سانتیمتر نباشد چراکه عضلات ساق پا و پاشنه پای شما آسیب می‌بیند.
  6. مدلی را انتخاب کنید که از انعطاف پذیری خوبی برخوردار بوده و رویه صندل نرم و راحت باشد.
  7. اگر به دنبال صندل‌های زنانه اسپرت و ورزشی هستید، مدل‌هایی را انتخاب کنید که زیره آن نرم و در برابر ضربات مستحکم باشد.
  8. به بند صندل زنانه دقت کنید که حتماً از جنس مقاوم و مرغوبی ساخته شده باشد چراکه اگر جنس بند صندل نامرغوب بوده و مقاوم نباشد در هنگام راه رفتن با آن ممکن است پاره شود و دیگر صندل کارایی مطلوب خود را نداشته باشد.
  9. در نظر داشته باشید که اگر به دنبال صندل‌های زنانه بند دار یا سگک دار هستید حتماً مدل‌هایی را انتخاب کنید که بندها و سگک‌های آن قابل تنظیم شدن باشند تا بتوانید آن را در صورت نیاز تنظیم کنید.
  10. صندل زنانه مناسب باید بتواند به خوبی از قوس کف پا محافظت کند و این مهم‌ترین نکته در خرید و انتخاب این محصول است.
انواع صندل زنانه

سخن پایانی

ما در این پست تحت عنوان راهنمای خرید صندل زنانه تلاش کردیم تا شما را با خصوصیات و انواع صندل‌های زنانه بیشتر آشنا کنیم و همچنین نکاتی را برای خرید و انتخاب این اکسسوری مهم برای شما بانوان عزیز بیان نمودیم. در نظر داشته باشید که صندل مناسب زنانه صندلی است که پا در آن احساس راحتی کامل داشته باشد و شما پس از مدتی پیاده روی و راه رفتن با آن دچار خستگی و گرفتگی عضلات ساق پا نشوید.

پاسخ به چند سوال درباره صندل زنانه

سوال: بزرگترین مشکل هنگام خرید اینترنتی صندل زنانه انتخاب سایز است. چکار کنم دقیقا ساز پام خرید کنم؟

پاسخ: معمولا بین برند ها به دلیل تفاوت استاندارد های جهانی سازبندی تفاوت سایز هست. بهترین راه اندازه گیری سایز پاتون به سانتیمتر و مقایسه آن با جدول سایز بندی خود آن محصول است.

سوال: یک صندل زنانه خریدم و رویش پوست پوست شده چجوری میتونم درستش کنم؟ راهی هست؟

پاسخ: خیر. صندل زنانه ای که خرید کردید به احتمال زیاد جنسش از چرم است. و اصولا کفش و یا صندل زنانه چرم احتیاج به واکس داره . حتما بهش واکس نزدید و رویش پوست پوست شده و متاسفانه ترمیم نمیشه

سوال: آیا شما صندل زنانه که میفروشید گارانتی داره؟

پاسخ: بله. بعضی از مدل ها و برند های صندل زنانه ای که داریم تا 8 ماه گارانتی داره. البته این گارانتی صندل زنانه فقط شامل زیره و دوخت صندل می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.