فروشگاه Sandal.ir
فروشگاه آنلاین Sandal.ir فروشگاه تخصصی صندل و دمپایی

راهنمای خرید صندل مردانه

راهنمای خرید صندل مردانه و انواع صندل مردانه!

صندل‌ها از جمله پاپوش‌هایی هستند که از زمان‌های قدیم در بین مردم از محبوبیت خاصی برخوردار بودند و علت آن هم سبکی و راحتی در استفاده از آنها بود. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، این اکسسوری مهم نیز دچار تغییر شد و امروزه شاهد آن هستیم که صندل‌ها برای تمامی افراد با مدل‌ها و طرح‌های گوناگون در بازار وجود دارد. در این میان صندل‌های مخصوص آقایان نیز بسیار پرکاربرد و پرمصرف بوده و معمولاً در فصل‌های گرم سال مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگرچه آقایان به‌منظور خنک نگه‌داشتن پاهایشان در فصل‌های بهار و تابستان از صندل‌های مردانه استفاده می‌کنند، اما آنچه بسیار مهم به نظر می‌رسد این مسئله است که علاوه بر خنکی پاها در صندل و راحتی در استفاده، در هنگام خرید این محصول باید به موارد دیگری نیز توجه نمود تا بتوان صندل مردانه مناسب، باکیفیت، جنسی مرغوب، زیبا و راحت را خریداری کرد به طوری که در هنگام راه رفتن با آن، پاهای شما آسیب نبینند، دچار خستگی نشوید و همچنین پا در صندل عرق نکند.

برای خرید صندل مردانه به وبسایت Sandal.ir مراجعه کنید

لذا با توجه به این مطالب ما در این پست تصمیم داریم تحت عنوان راهنمای خرید صندل مردانه مطالب مفیدی را درباره انواع صندل مردانه و نکات لازم در هنگام خرید این محصول در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا بتوانید بهترین صندل مردانه را انتخاب و خریداری نمایید.

صندل روفرشی مردانه

صندل مردانه

صندل مردانه در واقع نوعی پاپوش به صورت رو باز  است که معمولاً در قسمت مچ پا دارای بند بوده و به دلیل خنک نگه‌داشتن پاها در فصل‌های گرم سال و سبک بودن توسط آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرند. صندل‌های مردانه در جنس‌های چرم، پلاستیک، ابری و … با طرح‌های گوناگون در رنگ بندی‌های متنوع طراحی و تولید شده‌ و بر اساس نوع کاربرد و کارایی آن در مکان‌های مختلف پوشیده می‌شود.

انواع صندل مردانه

با انواع گوناگون صندل مردانه بیشتر آشنا شوید

صندل‌ مردانه را می‌توان به صورت زیر تقسیم بندی نمود که در هر کدام از این دسته بندی‌ها، مدل‌ها و طرح‌های مختلفی از این صندل قرار دارد.

انواع دسته بندی صندل‌های مردانه عبارت‌اند از:

  1. انواع صندل مردانه بر اساس شکل ظاهری
  2. انواع صندل مردانه بر اساس جنس
  3. انواع صندل مردانه بر اساس نوع زیره

حال نوبت آن رسیده است درباره هر کدام از این دسته بندی‌ها توضیحاتی را برای شما عزیزان بیان کنیم تا با انواع این اکسسوری شخصی بیشتر آشنا شوید. پس همچنان با ما همراه باشید.

انواع صندل مردانه

انواع صندل مردانه بر اساس شکل ظاهری

صندل‌های مردانه از لحاظ شکل ظاهری شامل مدل‌های زیر هستند:

  • صندل مردانه مدل لا انگشتی:

صندل‌های مردانه مدل لاانگشتی در بین انواع وزن کمی داشته و جزء سبک‌ترین صندل‌ها محسوب می‌شوند. از نظر ظاهری این نوع صندل‌ها دارای قسمت‌های باز بیشتری هستند و به همین دلیل از محبوبیت خاصی برخوردارند. صندل‌های مردانه لاانگشتی اغلب برای استفاده در مسافرت، استخر و کنار سواحل دریا توسط آقایان مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگرچه صندل‌های لاانگشتی مردانه راحتی بیشتری را در هنگام پوشیدن برای افراد فراهم می‌کنند، اما باید در نظر داشته باشید که این صندل‌ها را به صورت طولانی مدت نپوشید چراکه ممکن است دچار پادرد، آماس زردپی و بروز تاول در انگشتان پا شوید.

برای خرید از مدل های جدید دمپایی لاانگشتی زنانه دیدن کنید

  • صندل مردانه مدل بنددار:

صندل‌های مردانه مدل بنددار از لحاظ شکل ظاهری در قسمت پشت پا دارای بند هستند و به همین دلیل شما در هنگام راه رفتن و پیاده روی با این نوع صندل راحتی بیشتری را احساس می‌کنید چراکه این بند مانع از خارج شدن پا از صندل می‌شود. اگر به دنبال خرید صندل مردانه برای پیاده روی به مدت طولانی هستید، در بین مدل‌های بنددار نمونه‌ای را برای پوشیدن انتخاب کنید.

  • صندل مردانه مدل اسپرت:

صندل‌های مردانه مدل اسپرت از جمله شیک‌ترین، زیباترین و خاص‌ترین نوع صندل‌های مردانه هستند که تولیدکنندگان این مدل‌ها، آنها را در طرح‌های گوناگون و رنگ بندی‌های متنوع تولید کرده‌اند تا افرادی که به تیپ و استایل خود بسیار توجه می‌کنند و دوست دارند صندل مردانه آنها با نوع پوششی که دارند هماهنگ و ست باشد، بر اساس سلیقه شخصی نمونه‌ای را برای خود انتخاب کنند.

  • صندل مردانه مدل جلو باز:

صندل‌های مردانه مدل جلو باز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در قسمت جلوی صندل به صورت کامل باز هستند. این صندل‌های مردانه به دلیل جلو باز بودن هنگام پوشیدن پا در آنها عرق نمی‌کند و بو نمی‌گیرد. اگر می‌خواهید برای محل کار خود صندل مردانه خریداری نمایید مدل جلو باز صندل‌های مردانه در صورتی که از جنس چرم انتخاب شوند به دلیل عرق نکردن پا می‌تواند گزینه مناسبی باشند.

  • صندل مردانه مدل جلو بسته:

صندل‌های مردانه جلو بسته همان طور که از نام آنها مشخص است در قسمت جلو صندل حالت بسته دارند و می‌توانید آنها را در فصل پاییز هم بپوشید. این مدل صندل مردانه در هنگام راه رفتن مانع از برخورد اجسام به انگشتان پا می‌شوند و می‌توان گفت در بین انواع محافظت خوبی از انگشتان پا دارند. صندل‌های مردانه مدل جلو بسته می‌توانند انتخاب خوبی برای پوشیدن در پیاده روی‌های طولانی مدت توسط آقایان باشند.

صندل مردانه

انواع صندل مردانه بر اساس جنس

صندل‌های مردانه از لحاظ جنس به صورت زیر هستند:

  • صندل مردانه با جنس چرم:

صندل‌های مردانه با جنس چرم از جمله باکیفیت‌ترین و مرغوب‌ترین نوع صندل‌های مردانه هستند. این صندل‌ها با توجه به اینکه از چرم ساخته شده‌اند بسیار مقاوم بوده و پا در داخل آن عرق نمی‌کند و بو نمی‌گیرد. همان‌طور که می‌دانید چرم از جمله محصولات با قیمت بالا است و بنابراین صندل‌هایی که از چرم تولید می‌شوند به نسبت انواع قیمت بیشتری دارند. اما اگر ویژگی‌هایی را که صندل‌های مردانه با جنس چرم در اختیار افراد قرار می‌دهد را مد نظر داشته باشید، خرید این صندل‌ها با توجه به قیمت آن می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

اگر قست تمیز کردن صندل چرمی دارید حتما راهنمای تمیز کردن انواع صندل را مطالعه کنید

  • صندل مردانه با جنس پلاستیکی:

صندل‌ مردانه با جنس پلاستکی از پلاستیک, Rubber, PVC, EVA, PU ساخته شده‌اند، وزن سبکی دارند و از دوام کمتری نسبت به انواع برخوردار هستند. این مدل صندل‌ مردانه بیشتر برای پوشیدن در داخل منزل به عنوان روفرشی و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. صندل‌های مردانه پلاستیکی قیمت پایین‌تری نسبت به سایر صندل‌ها دارند.

صندل مردانه

انواع صندل مردانه بر اساس نوع زیره

صندل‌ مردانه از لحاظ نوع زیره شامل مدل‌های زیر هستند:

  • صندل مردانه مدل تخت:

صندل‌ مردانه مدل تخت دارای زیره‌ای تخت و بدون پاشنه هستند و برای استفاده به منظور پیاده روی می‌توانند انتخاب مناسبی باشند چراکه پوشیدن این صندل‌ها بسیار راحت است.

  • صندل مردانه مدل پاشنه دار:

صندل‌ مردانه مدل پاشنه دار در قسمت زیره صندل دارای پاشنه هستند که به صورت جداگانه تعبیه شده است. این پاشنه می‌تواند بلند یا کوتاه، نازک یا ضخیم باشد و انتخاب هر کدام از آنها بستگی به سلیقه شخصی افراد دارد. این مدل صندل‌های مردانه نسبت به سایر صندل‌ها از راحتی کمتری برخوردار بوده اما زیبایی خاصی دارند. افراد اغلب به منظور اینکه قد آنها بلندتر دیده شود از صندل‌های مردانه پاشنه دار استفاده می‌کنند.

صندل مردانه

هنگام خرید انواع صندل‌های مردانه به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

برای اینکه بتوانید در بین انواع صندل‌های مردانه بهترین نمونه را انتخاب نمایید، لازم است به نکاتی مهم و ضروری توجه کنید که در زیر به آنها اشاره شده است:

  1. صندل مردانه مناسب باید از وزن سبکی برخوردار باشد تا پا در آن احساس راحتی و آزادی بکند.
  2. در صورت خرید صندل‌های مردانه بنددار، به جنس بندهای آن توجه کنید که حتماً مقاوم باشند چراکه اگر بند صندل جنس مرغوبی نداشته باشد پا در داخل صندل سرمی‌خورد و همچنین در هنگام پوشیدن دچار پارگی شده و صندل کارایی خود را از دست می‌دهد.
  3. برای پیاده روی‌های طولانی مدت، تفریح و گردش صندل‌های مردانه‌ای را انتخاب کنید که راحت باشند. در نظر داشته باشید که مدل‌های پاشنه دار و لژدار برای این منظور مناسب نیستند.
  4. زیره صندل مردانه مناسب نباید خیلی سفت باشد چراکه هنگام قدم زدن به پای شما آسیب می‌رساند.
  5. جنس بندهای به کار رفته در صندل مردانه باید به گونه‌ای باشد که به پا فشار نیاورده و باعث ایجاد تاول در بین انگشتان پا نشود.
  6. اندازه صندل مردانه را متناسب با اندازه پای خود انتخاب کنید به طوری که هنگام پوشیدن، پا در داخل آن سر نخورد، پاشنه پا از عقب بیرون نباشد و انگشتان پا در جلوی صندل آویزان نباشند.
  7. صندل مردانه را با توجه به نوع فعالیت خود انتخاب نمایید تا صندل کارایی مطلوب خود را داشته باشد و پا در آن خسته نشود.
  8. کفی صندل مردانه باید نرم و انعطاف پذیر و در صورت امکان طبی باشد.
  9. توجه به طرح و مدل در انتخاب صندل‌های مردانه نیز نکته مهمی است که باعث می‌شود در هنگام پوشیدن، صندل بیشتر در پای شما جلوه نمایید، پس اگر به تیپ و استایل خود اهمیت می‌دهید، به دنبال مدل‌های شیک و لاکچری صندل‌های مردانه باشید.
  10. برای مطمئن شدن از انعطاف پذیری صندل مردانه می‌توانید در هنگام خرید، صندل را با دو دست به سمت داخل تا کنید، اگر متوجه شدید تا کردن صندل به سختی صورت گرفته و صندل به خوبی خم نمی‌شود، نوع آن بی‌کیفیت بوده و از خرید آن پرهیز کنید.
صندل مردانه

اگر به دنبال یک راهنمای خرید برای صندل مردانه هستید، موارد زیر را در نظر بگیرید

صندل مردانه مناسب باید:

  • جنس مرغوب و باکیفیتی داشته باشد.
  • از پاشنه، قوس کف پا، انگشتان و رویه پا به طور کامل محافظت کند تا در هنگام پوشیدن این نواحی آسیب نبینند.
  • برای حفظ تعادل پا و جلوگیری از سرخوردن پا در داخل آن، به میزان کافی دارای بندهای محافظ باشد.
  • بهترین زیره را داشته باشد که در بین انواع جنس زیره چرم گزینه مناسبی است چراکه گرمای زمین را به پا منتقل نمی‌کند و موجب سوزش پا نمی‌شود.
  • اگر مدل صندل جلو بسته است باید در قسمت پشت صندل امکان گردش مناسب هوا وجود داشته باشد.
  • سایز آن نباید خیلی بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از سایز پا باشد چراکه در هنگام راه رفتن برای فرد مشکل ایجاد می‌کند.
  • و در انتها از لحاظ ظاهری زیبا و شیک باشد.

کلام آخر

ما در این پست تحت عنوان راهنمای خرید صندل مردانه تلاش کردیم تا شما را با انواع مدل‌های مختلف صندل مردانه آشنا کنیم و در ادامه برای شما نکاتی را پیرامون خرید این محصول بیان نمودیم تا در هنگام خرید صندل‌های مردانه بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

اگرچه انتخاب مدل صندل مردانه کاملاً سلیقه‌ای است و طرح و رنگ آن را شما عزیزان بیاید بپسندید، اما اگر در هنگام خرید این محصول به نکات بیان شده دقت داشته باشید حتماً مناسب‌ترین، بادوام‌ترین و مرغوب‌ترین جنس را خریداری خواهید نمود.

به امید آنکه مطالب این پست برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

پاسخ به چند سوال:

سوال: صندل روفرشی مردانه مناسب چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

پاسخ: هنگام خرید صندل روفرشی مردانه حتما به موارد زیر توجه کنید. جنس مرغوب و باکیفیتی داشته باشد. از پاشنه، قوس کف پا، انگشتان و رویه پا به طور کامل محافظت کند. صندل روفرشی مردانه باید زیره بسیار نرم و راحت داشته باشد. زیره صندل باید گودی کف پای شما را پر کند. سایز آن باید کامل اندازه پای شما باشد.

سوال: یک صندل مردانه مناسب و راحت چه جنسی باید داشته باشد؟

پاسخ: جنس صندل مردانه خیلی بستگی به نوع استفاده شما دارد. بستگی به این داره که کجا میخواید بپوشید. اگر برای صندل روفرشی مردانه و یا پیاده روی می خواهید بهترین نوع آن صندل چرمی است. ولی نگهداری آن یک مقدار سختر است.ولی اگر از آن در کنار دریا و یا ساحل می خواهید استفاده کنید بهترین جنس آن PVC و یا لاستیکی است. دوام بیشتری دارد.

سوال: در انتخاب سایز صندل مردانه همیشه دچار مشکل می شوم. بین برند ها تفاوت سایز وجود دارد؟

بله. یک مقدار تفاوت سایز وجود دارد. بدلیل تفاوت استاندارد های بین کشورها. بهترین کار این است که اندازه پاتون را به سانتیمتر اندازه بزنید و بعد با توجه به جدول سایز بندی آن محصول خرید کنید. برای درک بهتر حتما مقاله راهنمای انتخاب سایز کفش صندل ما را بخوانید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.