فروشگاه Sandal.ir
فروشگاه آنلاین Sandal.ir فروشگاه تخصصی صندل و دمپایی

راهنمای خرید کوله بچه گانه + انتخاب سایز مناسب کوله پشتی بچه گانه

راهنمای خرید کوله پشتی بچگانه

آنچه که در راهنمای خرید کوله پشتی بچه گانه می خوانید

  1. آنچه که هنگام خرید کوله بچگانه باید درنظر بگیرید
  2. سایز مناسب کوله پشتی بچه گانه
  3. روش محاسبه حجم کوله پشتی بچه گانه
  4. جدول سایز کوله بچگانه بر اساس سن کودک
  5. وزن استاندارد کوله پشتی بچگانه

کوله بچگانه، یکی از مناسب‌ترین کیف‌ هایی است که توسط کودکان مورد استفاده قرار می‌گیرد. دلیل این امر اینست که وزن کوله نسبت به سایر کیف‌ها به ستون مهره ها نزدیکتر است و به صورت دو طرفه حمل می‌شود. لذا کوله ها رفیق درجه یک شما برای مدرسه محسوب می‌شوند. همچنین می‌توانید از کوله، در سایر مکان‌های عمومی نیز استفاده کنید. بهتر است قبل از خرید، آگاهی کافی درباره راهنمای خرید کوله پشتی دخترانه و پسرانه داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. کوله پشتی بچه گانه، یکی از پرکاربردترین وسایلی است که از کودکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. هر فردی حداقل یکبار از آن استفاده کرده است. امروزه در بازار انواع مختلفی از کوله پشتی‌ها موجود می‌باشد که شما می‌توانید یکی از آن‌ها را برای کودک خود انتخاب کنید اما نباید فریب ظاهر کوله را خورد زیر اکثر کیف‌هایی که ظاهر زیبایی دارند کیفیت و دوام خوبی ندارند. پس همواره سعی کنید کوله استاندارد برای کودک خود تهیه کنید.

کوله پشتی بچگانه

5 نکته اساسی که قبل از خرید کوله پشتی بچگانه باید بدانید

هنگام انتخاب کوله بچه گانه این 5 نکته اساسی را حتما در نظر بگیرید.

راهنمای خرید کوله پشتی بچه گانه

هنگام خرید یک کوله پشتی مناسب برای فرزند خود باید نکاتی را مد نظر داشته باشید. ابتلا به کمر دردهای مزمن، گودی کمر، شانه های نامتقارن، تمایل شانه ها به طرف جلو و انحنای ستون مهره ها از جمله عوارض استفاده از کوله پشتی های غیر استاندارد است. در این مقاله نکاتی را درخصوص راهنمایی برای خرید کوله پشتی بچگانه به شما آموزش می‌دهیم. این نکات به شرح زیر است:

  • داشتن بند کوله و دسته به طور همزمان

بهتر است کوله پشتی همزمان هم دارای بند مخصوص باشد هم دسته داشته باشد این ویژگی‎‌ باعث می‌شود بتوان در شرایط متفاوت، کوله را به شکل دلخواه و مناسب حمل کرد.

کوله پشتی بچگانه فایبرگلاس

  • رویه و پوشش کوله از جنس‌های متنوع

ترکیبات متریال متنوع و مرغوب به کار رفته در ساخت این نوع کوله‌ها بسیار جالب است. مواد سازنده از قبیل پلی استر، پارچه و فایبر گلاس به تولید محصولاتی شیک و زیبا منتهی شده است. اگر بدنبال کوله ای سبک و با استحکام هستید کوله پشتی بچگانه فایبر گلاس  بهترین انتخاب می تونه باشه.

  • سبکی فوق العاده

وزن کوله پشتی بچگانه، باید بسیار کم باشد. این مزیت با توجه به سن و جثه کودکان بسیار مهم و ارزشمند است. سبکی این محصولات حمل و جابجایی آن‌ها را راحت و آسان کرده است.

  • ابعاد مناسب

بزرگی بیش از حد کیف، می‌تواندآن را از حالت بچگانه خارج کند و به مهره های کمر کودکانتان آسیب وارد کند. به این منظور، کوله فانتزی با توجه به سن کاربران یعنی کودکان طراحی و ساخته می‌شود. اندازه کوچک آن با جثه بچه ها تناسب دارد و به خوبی بر روی دوش آن‌ها سوار می‌شود.

  • پارچه شبرنگ

سعی کنید برای کودکانی که مدام از خیابان رفت و آمد می‌کنند کوله پشتی‌هایی تهیه کنید که براق باشد چرا که در هوای تاریک به راحتی دیده شود.

زیپ کوله پشتی بچگانه

  • زیپ با استحکام

همواره توجه کنید که خرید کیف و کوله باید به همراه زیپ مستحکم باشد. یعنی شما می‌بایست کوله هایی را برای فرزندان خود انتخاب کنید که زیپ محکم‌تری نسبت به سایر کوله ها داشته باشد. معمولا زیپ‌های زنجیری محکم تر از زیپ‌های فنری هستند.

  • به راحتی تمیز شود

کودکان معمولا از کوله به شکل شلخته ای استفاده می‌کنند. تمیز کردن کوله یکی از نکات مهمی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید. کوله هایی که قابل شستشو باشند یک مزیت عالی برای خرید محسوب می‌شوند.

  • به نوع بند و لایه اسفنجی توجه کنید

بندهای کوله از جمله بخش‌های مهم انتخاب می‌باشد چر اگر بندهای انتخابی کودک به علت جثه کوچکش مناسب نباشد ممکن است گردن و ستون فقراتش آسیب ببیند. وجود لایه اسفنجی در بندها باعث می‌شود تا وزن کوله در بدن کودک تقسیم شود و فشار به قسمت‌های مختلف بدن وارد شود. کوله دو بند، بهترین گزینه برای کودکان است. چرا که کوله هایی که دارای یک بند می‌باشند فشار زیادی را به گردن و شانه ها وارد می‌کنند.

اگر برای کودک خود می خواهید کوله بخرید می تونید به خرید چمدان بچه گانه سایز کوچک هم فکر کنید. قبل از آن می توانید راهنمای خرید چمدان کودک را مطالعه کنید.

 

معرفی محصول

سایز استاندارد کوله پشتی بچگانه

روش محاسبه حجم کوله پشتی بچه گانه

ابعاد کوله پشتی به دو روش اندازه گیری می‌شود.

اولین روش, اندازه گیری حجم کیسه است که به شما می‌گوید چقدر می‌تواند داخل کوله لوازم نگه داشته شود. حجم کوله پشتی با استفاده از اینچ مکعب یا لیتر اندازه گیری می‌شود.

راه دوم برای اندازه گیری کوله پشتی از طریق ابعاد خود کوله پشتی است. که این روش در مقایسه با دیگر روشها راه آسانتری ایت. برای این روش شما باید (طول، عرض، ارتفاع یا عمق) کوله را اندازه بگیرید

طول کوله * عرض کوله * ارتفاع کوله = حجم کوله

محاسبه اندازه حجم کوله

انتخاب سایز مناسب کوله بچگانه بر اساس سن کودک

در جدول زیر اندازه استاندارد کوله پشتی بچه گانه آورده شده ولی سایز مناسب کوله پشتی کودک بر اساس سن کودک متفاوت است البته باید کیفیت و مواردی مثل وزن کوله پشتی و متعلقات کوله پشتی بچه گانه را مثل بند کوله آن را حتما در نظر بگیرید. هنگام خرید کوله پشتی کودک از مناسب بودن سایز آن اطمینان حاصل کنید.

سایز مناسب کوله پشتی بچه گانه
سایز مناسب کوله پشتی بچه گانه بر اساس سن کودک

انتخاب سایز کوله پشتی بچه گانه با توجه به قد کودک

راهنمای انتخاب سایز کوله پشتی بچه گانه
راهنمای انتخاب سایز کوله پشتی بچه گانه

لازم بذکر است برای کودکان زیر 3 سال کوله با ارتفاع 30 سانتیمتر و عرض 24 سانت مناسب می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می تونید به وبسایت thoughtco.com مراجعه کنید

وزن استاندارد کوله پشتی بچگانه

یکی از مهمترین ویژگی‌های کوله پشتی مناسب، وزن آن است که هنگام انتخاب و خرید کوله پشتی بچگانه باید به دقت مورد توجه قرار بگیرد. کوله بچگانه مناسب، باید وزنی معادل 10 تا 15 درصد وزن کودک داشته باشد پس بهتر است کیفی سبک انتخاب کنید. این مقدار حداکثر مقدار ممکن برای دانش آموزان دوره ابتدایی است. با این اوصاف وزن کوله پشتی دانش آموزان مقطع ابتدایی همراه تمامی لوازم موجود در آن باید حداکثر بین 5/2 تا 3 کیلوگرم باشد. در حالت طبیعی کوله پشتی پس از آویزان کردن باید حدود 3 سانتی متر بالاتر از خط گودی کمر قرار بگیرد. داشتن یک لایه اسفنجی در پشت کیف باعث می‌شود که فشار بر روی ستون مهره ها کمتر شود. اندازه کوله پشتی بچگانه نباید بزرگتر از جثه کودک باشد زیرا به بدنش آسیب می‌زند.

انواع کوله پشتی بچگانه

بین کوله پشتی‌های دو بند و تک بند پیشنهاد می‌شوداز نوع دو بند استفاده کنید زیرا برای سلامت ستون فقرات کودکان مناسبتر است. همچنین کوله پشتی‌ها از لحاظ باز و بسته شدن به دو دسته کوله زیپ دار و کوله بندی تقسیم می‌شود. کوله زیپ دار دسترسی آسان تری دارد و همچنین خیالتان راحت است که در انتهای مسیر همه وسایل داخل کوله باقی می‌ماند و چیزی از داخل آن به بیرون پرت نشده است. نوع دیگر کوله بچه گانه، مدل چرخ دار است که البته استفاده از آن امروز برای کودکان بسیار خوشایند و پر طرفدار است. کوله پشتی بچگانه از لحاظ جنس به کرباس کتان، پارچه های نایلونی، کوردورا، پلی استر، پلاستیک و چرم تقسیم می‌شود. جنس چرم مقاومت و کیفیت بالایی دارد اما کمتر مورد پسند کودکان واقع می‌شود. بچه ها به دلیل دنیای رنگارنگی که دارند طرح های فانتزی و رنگ‌های شاد را بیشتر می‌پسندند. بهتر است در تهیه این کوله ها از الیاف طبیعی استفاده شود تا به محیط زیست آسیب کمتری وارد شود.

پرسش و پاسخ:

وزن کوله بچه گانه همراه با وسایل داخل آن نباید بیشتر 15% وزن خود کودک باشه. برای بچه دوره دبستان وزنی بین 3 تا 5 کیلوگرم وزن استاندارد می باشد. فقط توجه داشته باشید در اینجا منظور از وزن کوله + لوازم داخل آن با هم می باشد.

هنگام خرید گوله پشتی بچگانه باید موارد زیر را باید در نظر بگیرید. وزن کم. دوام و استحکام کوله, بندهای روی دوش محکم و در عین حال نرم و راحت, دسته مناسب و راحت, زیپ با کیفیت, جا دار بودن کوله با توجه به سن کودک و نوع استفاده ای که از کوله می خواهد داشته باشد.

80%
Awesome
  • Design
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.