تاریخچه برند ایپانما ( About Ipanema brand ) :

برند ایپانما بزرگترین تولید کننده صندل و روفرشی و کفش های PVC در دنیا است. اولین کارخانه تولید این برند ( Ipanema ) در سال 1971 تاسیس شد هم اکنون سالانه بیش از 360 میلیون جفت صندل و روفرشی تولید می کند. بیش از 40% صادرات صندل و روفرشی کشور برزیل , متعلق به این شرکت می باشد. بیش از 30.000 کارمند دارد. در مجموع بیش از 14 کارخانه این محصولات را تولید می کنند. بخشی از مواد اصلی این تولیدات PVC است البته با فرمول ویژه و سری که باعث میشود این صندل ها بسیار نرم و راحت و در عین حال با دوام و دوست داشتی باشند. این فرمول شامل 70 ماده منحصر به فرد است و 98٪ تا 99% این مواد خاص, قابل بازیافت هستند و با توجه به محیط زیست ساخته شده اند. 

از جدیدترین مدلهای صندل ایپانما در فروشگاه آنلاین sandal.ir دیدن کنید 

 

 

محصولات ایپانما و ویژگی آنها :

ایپانما سرگرم کننده، شیک و رنگارنگ در برزیل از نبوغ و خلاقیت ساخته شده و نام برند ایپانما از یکی عجیب و غریب ترین ولی معروفترین سواحل در جهان به نام ساحل ایپانما Ipanema Beach  گرفته شده

صندل های ایپانما در بیش از 100 کشور در جهان فروخته می شود. برند ایپانما سعی دارد ترکیبی از مدروز و راحتی را در صندل ها ی ایپانما ایجاد کند. در طرح های صندل های ایپانما سعی شده یک چاپ "360 درجه"  که  تمام دور صندل را نیز پوشش دهد استفاده شود ودر این طراحی ها روی بند صندل جزئیاتی در نظر گرفته می  شود که باعث می شود طرح های صندل ایپانما خاص و منحصر به فرد باشد و افراد به راحتی هنگامی که صندلهای ایپانما, در پای  انها است متوجه سبک کار آن و راحتی آن بشوند.

در طراحی صندل ایپانما و صندل های انگشتی flipflop  ایپانما از سبک های خلاقانه و فوق العاده خاص استفاده میشود.در طراحی صندل ایپانما زیره های نرم و راحت , استحکام و دوام زیره و 100% قابل باز یافت ساخته میشوند. در واقع با نگاه به محیط زیست و آینده ساخته شده.

 

درباره برند ایپانما

 

برند محبوب هنرپیشه ها و نخبگان :

امروزه صندلهای ایپانما را می توانید در پای بسیاری از نخبگان هالیوود و افراد مشهور به عنوان مثال آنجلینا جولی چنین، هال بری، کیت هادسون، اشتون کوچر و بسیاری دیگر دیده می شود. همچنین ایپانما مفتخر است که حامی رسمی مرسدس بنز در هفته مد شنا در جولای هر سال که ساحل میامی برگزار شد.

صندل های ایپانما و صندل های فلیپ فلاپ( لاانگشتی )  در سبک ها و مذلهای خلاق و راحت ساخته میشود.این صندل ها و روفرشی ها  فوق العاده نرم و با دوام , 100٪ قابل بازیافت از پلاستیک Flexpand , PVC ساخته شده است. با نگاهی به محیط زیست و آینده، مجموعه ایپانما با استفاده از 30٪ مواد حداقل قابل بازیافت ساخته شده است، در حالی که 99٪ از تمام زباله کارخانه بازیافت یا مورد استفاده مجدد قرارمی گیرد.

 ایپانما همیشه تازه , همیشه ایپانما

https://ipanemausa.com/about

 

نمونه ای از صندل و روفرشی های برند ایپانما :

صندل نوزادی ایپانما

 صندل نوزادی

 

صندل زنانه ایپانما

صندل زنانه ایپانما

 

روفرشی ایپانما

 

صندل مردانه ایپانما

 

ما بهترین را به شما معرفی میکنیم

برای خرید محصولات ایپانما وارد لینکهای زیر شوید