راهنمای خرید صندل طبی مردانه

امروزه سلامت پاها و مراقبت از آنها برای بسیاری از افراد به عنوان یک اصل مهم و ضروری محسوب می‌شود. آنها به دنبال کفش‌ها و صندل‌هایی هستند که در هنگام پوشیدن سلامت پاهایشان را تضمین کنند. در فصل‌های گرم سال استفاده از صندل‌های مردانه تابستانی نیز در بین آقایان بسیار پرطرف‌دار است. آقایان نیز همانند بسیاری از بانوان برای مسافرت، پیاده روی، ورزش، کارهای روزمره و ... از مدل‌های مختلف صندل‌های مردانه استفاده می‌کنند.

اما مدل‌های مختلف صندل مردانه نمی‌تواند برای همه آقایان مناسب و مفید باشد چرا که در این میان هستند اشخاصی که دچار بیماری‌هایی مانند آرتروز، خار پاشنه، درد زانو، دیابت و ... هستند یا اینکه می‌خواهند صندل مردانه‌ای را خریداری نمایند که تمام استانداردهای لازم برای پوشیدن را داشته باشد. سؤالی که در این زمینه مطرح می‌شود این است که یک صندل طبی مردانه باید از چه استانداردهایی برخوردار باشد که بتوان هنگام راه رفتن با آن احساس راحتی داشت؟

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره صندل طبی می توانید صندل طبی چیست را مطالعه کنید

 

برای پاسخ به این سؤال، ما در این پست تصمیم گرفتیم با ارائه یک راهنمای خرید صندل طبی مردانه به صورت کامل و جامع درباره استانداردهای لازم برای یک صندل طبی مردانه مناسب مطالبی را برای شما عزیزان بیان کنیم، تا با دانستن مشخصات صندل‌های طبی مردانه، یک انتخاب و خرید ایده‌آل و فوق‌العاده داشته باشید.

صندل طبی مردانه

 

 

شیوه خرید یک صندل طبی مردانه مناسب و استاندارد

در هنگام خرید صندل طبی مردانه سعی کنید تمام موارد زیر را مد نظر داشته باشید تا در آینده از خرید خود پشیمان نشوید:

  • صندل طبی را به گونه‌ای انتخاب کنید که دارای پنجه پهن و با ارتفاع باشد.

یک صندل طبی مردانه در صورتی می‌تواند استاندارد باشد که از پنجه پهن و راحتی برخوردار باشد و ارتفاع پاشنه صندل از پنجه آن بیشتر باشد.  صندل طبی مردانه باید دارای فضای کافی در قسمت پنجه باشد تا انگشتان پا به راحتی از هم باز شوند و بتوانند به سمت بالا و پایین حرکت کنند. اگر ارتفاع پنجه صندل مردانه طبی کم باشد ممکن است عوارضی مانند میخچه، خار پاشنه، انگشت چکشی و ... را برای پا و انگشتان پای شما به وجود آورد.

پس به یاد داشته باشید که در هنگام خرید صندل طبی مردانه، صندل‌هایی را انتخاب کنید که پنجه آنها گرد باشد چرا که صندل‌های مردانه با نوک باریک و تنگ نامناسب بوده و توصیه نمی‌شوند.

قبل از خرید صندل مردانه حتما  راهنمای خرید صندل مردانه را مطالعه کنید

 

  • صندل طبی را به گونه‌ای انتخاب کنید که متناسب با پای شما باشد.

توجه به اندازه و سایز صندل طبی مردانه متناسب با پای شما از دیگر فاکتورهای مهم در هنگام انتخاب و خرید این محصول است چرا که سایز و اندازه متناسب با پای شما، راحتی در هنگام استفاده از صندل را به همراه خواهد داشت. دقت کنید که زیره و کفی صندل باید کمی از اندازه پای شما بزرگ‌تر باشد طوری که پا در داخل آن از قسمت جلو، کناره‌های صندل و همچنین پشت صندل بیرون نزده باشد.

به قسمت جلوی صندل توجه کنید تا فضای کافی برای تمام انگشتان پا داشته باشد. در نظر داشته باشید که اگر اندازه صندل خیلی بزرگ‌تر از سایز پای شما باشد، علاوه بر لیز خوردن و سرخوردن پا در هنگام راه رفتن با صندل، می‌تواند باعث ایجاد تاول بر روی انگشتان، پاشنه و حتی کف پای شما شود.

بنابراین می‌توان گفت:

"یک صندل طبی مردانه استاندارد باید از اندازه مناسب با سایز پای شما برخوردار باشد به گونه‌ای که قسمت پاشنه پا را به خوبی پوشش دهد، در هنگام راه رفتن و ایستادن، پا در وضعیت صحیحی قرار داشته باشد و برای انگشتان پا در قسمت جلوی صندل فضای کافی وجود داشته باشد."

  • صندل طبی را انتخاب کنید که دارای جنس باکیفیت و مرغوب باشد.

اگر به دنبال یک صندل مردانه طبی هستید که پاهای شما در داخل آن نفس بکشد، عرق نکند، بو نگیرد، تهویه مناسب داشته باشد و همچنین از تاول زدن انگشتان پای شما جلوگیری کند و شیک و بادوام هم باشد، در میان مدل‌های متنوع صندل‌های طبی مردانه، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم صندل طبی مردانه از جنس چرم را خریداری نمایید چرا که تمام ویژگی‌های ذکر شده را دارا است.

در ضمن چنانچه قصد خرید اینترنتی صندل طبی مردانه از نوع چرم را دارید به شما پیشنهاد می‌کنیم به فروشگاه آنلاین sandal.ir سری بزنید و از نمونه‌های این صندل دیدن فرمایید.

راهنمای خرید صندل طبی مردانه

 

  • صندل طبی را انتخاب کنید که از زیره و کفی مناسب برخوردار باشد.

کفی و زیره صندل طبی مردانه باید به گونه‌ای طراحی شده باشد که بتواند به خوبی قوس کف پا را پوشش دهد و از این ناحیه پشتیبانی لازم را به عمل آورد. در صورتی که کفی و زیره صندل طبی دارای این ویژگی‌ها باشد، شما در هنگام استفاده از آن دچار خستگی و گرفتگی در عضلات پاهایتان نخواهید شد و احتمال بروز تاول در پا و انگشتانتان کاهش می‌یابد.

همچنین یک کفی و زیره مناسب برای صندل طبی مردانه استاندارد باید جاذب بوده و دارای قابلیت تبادل هوا باشد و پوشش آن از جنس پارچه بوده تا پا در صندل عرق نکند و احتمال لیز خوردن پا در صندل را نیز کاهش دهد. علاوه بر این اگر کفی و زیره صندل مردانه طبی قابل تعویض باشد، چنانچه در هنگام استفاده از صندل پاهای شما ورم کند شما می‌توانید به راحتی کفی صندل را تعویض کرده و اندازه صندل را با سایز پاهایتان متناسب نمایید.

  • صندل طبی را انتخاب کنید که پاشنه آن از ارتفاع استاندارد برخوردار باشد.

طبق تحقیقات انجام شده پاشنه استاندارد برای مدل‌های مختلف صندل به ویژه صندل‌های طبی باید بیشتر از 4 سانتیمتر نباشد؛ بنابراین صندل طبی مردانه نیز باید دارای پاشنه استاندارد و کمتر از 4 سانتیمتر باشد. چرا که اگر ارتفاع پاشنه صندل به ویژه صندل‌های طبی بیشتر از 4 سانتیمتر باشد به نواحی مانند کمر، زانو، ران‌ها در هنگام راه رفتن فشار زیادی وارد خواهد شد.

پس سعی کنید در هنگام انتخاب صندل طبی مردانه حتماً به ارتفاع پاشنه آن دقت و توجه نمایید. با توجه به موارد ذکر شده می‌توان این‌گونه بیان نمود که: یک صندل در صورتی می‌تواند برای افراد به ویژه آقایان مناسب و مفید باشد که از استاندارد صندل طبی برخوردار بوده و تمام معیارهای لازم را برای یک صندل طبی مردانه داشته باشد.

راهنمای خرید صندل طبی مردانه

سخن پایانی

ما در این پست با عنوان "راهنمای خرید صندل طبی مردانه" سعی کردیم تا معیارها و استانداردهای لازم برای خرید یک صندل طبی مردانه را برای شما عزیزان بیان کنیم. در نظر داشته باشید که صندل‌های طبی مردانه اگر استانداردهای لازم مانند کفی و پاشنه مناسب، جنس مرغوب، اندازه متناسب با پا و دیگر موارد ذکر شده را دارا باشند، سلامت پاهای شما را تضمین خواهد نمود.

پس در هنگام انتخاب و خرید صندل طبی مردانه به نکات بیان شده توجه داشته باشید تا مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین صندل را خریداری نمایید.

 

پاسخ به چند سوال:

سوال: آیا هر صندل طبی مردانه ای برای همه افراد می تونه مناسب باشه؟

پاسخ: خیر. هر صندل طبی برای هر فردی مناسب نیست. اناتومی پای افراد با یکدیگر فرق دارد. امکان داره یک صندل برای فردی بسیار راحت و عالی باشه ولی برای فرد دیگری مناسب نباشد. یک صندل طبی مناسب باید کاملا در پای فرد قرار بگیرید و گودی پای شما را پر بکند.

 

سوال: آیا برای خرید صندل طبی مردانه نیاز به مشورت و یا تایید دکتر ارتوپد است؟

پاسخ: اگر شما دچار پا درد و یا کمر درد هستید بله قبل از خرید اگر با دکتر خودتان مشورت کنید بهتر است ولی نه اگر دچار این مشکلات نیستید خیر نیاز به مشاوره با پزشک نیست.

 

سوال: اگر صندل طبی مردانه خرید کردم و مناسب نبود می توانم مرجوع کنم؟

پاسخ: بله می توانید مرجوع کنید. توجه داشته باشید که اتیکت روی محصول را از آن جدا نکنید و برای ساعاتی روی فرش منزل امتحان کنید. اگر مناسب نبود مرجوع کنید.

 

اگر قست خرید یک صندل طبی زنانه را دارید حتما راهنمای خرید صندل طبی زنانه را مطالعه کنید

 

ما بهترین را به شما معرفی میکنیم