راهنمای خرید چمدان کودک

 

اگر فرزند کوچک دارید و می‌خواهید به سفر بروید خرید چمدان کودک برای تأمین نیاز شما بسیار مفید و ضروری خواهد بود. یک چمدان کودک زیبا و با کیفیت می‌تواند وسایل شخصی فرزند شما را به خوبی در خود جا دهد. به این ترتیب دغدغه شما در رابطه با به همراه داشتن وسایل کودکتان در زمان مسافرت به نحوی مناسب پاسخ داده خواهد شد.

در این مجال قصد آن را داریم که نکات مهمی را راجع به خرید انواع چمدان کودک برای علاقه‌مندان بیان کنیم.

برای خرید و دیدن انواع مدلها وارد لینک چمدان کودک شوید

 

 ویدیو آموزش روشهای انتخاب یک چمدان مناسب

 

 

در هنگام خرید چمدان کودک به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

زمانی که برای خرید چمدان کودک به بازار می‌رویم با مدل‌های مختلفی از انواع چمدان مخصوص کودک مواجه می‌شویم که برای تأمین نیازهای گوناگون مصرف کنندگان به بازار عرضه شده‌اند. در صورتی که نکات مهم خرید چمدان برای کودک را مورد توجه قرار دهیم انتظار می‌رود بتوانیم انتخاب درستی را برای تهیه یک چمدان کودک مناسب داشته باشیم.

چمدان کودک

برخی از مهم‌ترین نکاتی که خوب است در هنگام سفارش و خرید چمدان کودک نسبت به آنها توجه داشته باشیم شامل موارد زیر می‌شود:

وزن چمدان کودک

یکی از پرسش‌های مهمی که هنگام خرید چمدان کودک در ذهن پدر و مادرها ایجاد می‌شود راجع به وزن چمدان کودک است. مشتریان از خود می‌پرسند وزن چمدان کودک چقدر باید باشد؟ نکته مهم در مورد وزن چمدان کودک آن است که هنگام خرید چمدان باید اطمینان پیدا کنیم کودک قادر به حمل آن خواهد بود. در واقع وزن چمدان کودک باید در حدی باشد که کودک بتواند آن را شخصاً حمل نماید یا اگر هر زمانی برای حمل چمدان از ما درخواست کمک کرد قادر باشیم علاوه بر این‌که وسایل خود را حمل می‌کنیم در این رابطه به او نیز کمک کنیم.

 

اگر برای فرزندتان قصد خرید کوله پشتی دارید برای اطلاع از وزن و متریال مناسب راهنمای خرید کوله پشتی بچه گانه را مطالعه کنید

در همین خصوص خوب است بدانید حمل بار بیش از حد مجاز موجب می‌شود کودکان دچار آسیب اسکلتی شوند. از همین رو گفته می‌شود کودکان نباید هیچگاه وزن‌های بالاتر از %15 وزن بدنشان را حمل کنند. لازم به ذکر است برای خرید یک چمدان کودک مناسب می‌توان انواع چمدان چرخ‌دار کودک را از بازار خریداری کرد. این نوع از چمدان‌ها می‌توانند وزن را روی دو یا چند چرخ خود به صورت مساوی تقسیم کنند.

انواع چمدان کودک

جنس چمدان کودک

جنس بدنه چمدان‌ها از جمله ویژگی‌های مهم آنها است که باعث می‌شود این محصولات با یکدیگر تفاوت‌هایی داشته باشند. ما در زمان مراجعه به مرکز فروش چمدان کودک مدل‌های متنوعی از این محصول را مشاهده می‌کنیم که با بهره گیری از مواد اولیه مختلفی ساخته شده‌اند. در چنین موقعیتی نیازمند آن خواهیم بود که بدانیم خرید کدام یک از این محصولات می‌تواند نیاز ما را به بهترین نحو ممکن تأمین کند.

چمدان سخت یا نرم

به صورت کلی انواع چمدان‌هایی که در بازار به فروش می‌رسند به دو نوع سخت و نرم دسته‌بندی می‌شوند. سؤالی که ممکن است هر یک از ما به عنوان متقاضیان خرید چمدان کودک از خود بپرسیم آن است که چمدان نرم بهتر است یا چمدان سخت؟ مثال جزئی‌تری که می‌توان در این زمینه ذکر کرد آن است که شاید بخواهیم بدانیم کدام یک از این گزینه‌ها را باید برای تهیه چمدان کودک انتخاب کنیم:

چمدان پارچه‌ای یا فایبرگلاس؟ (نرم یا سخت)

برای تصمیم گیری در رابطه با جنس چمدان کودک باید به نیاز و خواسته خود توجه داشته و مزایا و معایب هر یک از محصولات را مورد بررسی قرار دهیم. مثلاً از جمله مزایای چمدان‌های سخت می‌توان به سبک وزن و در عین حال مقاوم بودن آنها اشاره نمود. همچنین این چمدان‌ها از ایمنی بالایی برخوردارند. در مقابل اگر بخواهیم به معرفی برخی از معایب چمدان‌های سخت بپردازیم باید به جاگیر بودن آنها اشاره کرد. علاوه بر این چمدان‌های سخت در حالت باز فضای بزرگ‌تری را نسبت به انواع چمدان نرم اشغال می‌کنند.

چمدان‌های نرم هم مانند انواع چمدان سخت دارای یک سری مزایا و معایب هستند. سازمان‌یافته‌تر بودن و امکان افزایش ظرفیت چمدان از جمله ویژگی‌های مثبتی است که در انواع چمدان کودک با بدنه نرم مشاهده می‌شود. ایمنی پایین‌تر و مقاومت کمتر در برابر عوامل آسیب‌زا هم جزو معایبی هستند که در انواع چمدان نرم مشاهده می‌شود.

 

اندازه چمدان کودک

برای خرید یک چمدان کودک مناسب باید محصولی را انتخاب کرد که اندازه آن متناسب با نیاز کودک ما باشد. به این منظور باید در زمان انتخاب و خرید چمدان کودک به ابعاد آن دقت کرده و بررسی کنیم که آیا محصول مربوطه می‌تواند وسایل کودکمان از قبیل پوشاک، اسباب بازی‌ها و غیره را به نحوی مطلوب در خود جا دهد یا خیر. به این ترتیب قادر خواهیم بود سایزی از چمدان کودک را انتخاب کنیم که نیازهای او را در طول سفر به خوبی تأمین کند.

چرخ چمدان

چرخ دار یا بدون چرخ بودن چمدان کودک

چمدان کودک چرخ دار بخرم یا بدون چرخ؟ این پرسش یکی از سؤالات رایجی است که مشتریان هنگام خرید چمدان کودک مطرح می‌کنند. امروزه چمدان‌های چرخ دار فروش بالایی را در بازار به خود اختصاص داده‌اند. حمل و جابه‌جایی انواع چمدان‌هایی که در ساخت آنها از ۲ یا ۴ چرخ استفاده شده است نسبت به انواع چمدان بدون چرخ راحت‌تر است. به همین دلیل بسیاری از افراد از عرضه انواع چمدان چرخ دار در بازار استقبال خوبی به عمل می‌آورند. با این وجود چنانچه بخواهیم در رابطه با چرخ دار یا بدون چرخ بودن محصولی که خریداری می‌کنیم تصمیم درستی بگیریم باید بر حسب نیاز و سلیقه شخصی خود برای خرید چمدان کودک دست به کار شویم.

دسته چمدان کودک

دسته‌های چمدان از جمله اجزای مهمی هستند که در این محصولات وجود دارد. در صورتی که هنگام خرید چمدان مخصوص کودک با انواع دسته‌های چمدان آشنایی کافی داشته باشیم می‌توانیم محصولی را سفارش دهیم که خرید آن جلب رضایت ما را در پی داشته باشد.

گفتنی است آن دسته از چمدان‌های کودک که از دسته‌های بلندی برخوردارند جابه‌جایی را برای کودکان آسان‌تر کرده و به همین جهت مورد توجه مشتریان قرار دارند. همچنین توصیه می‌شود جنس دسته چمدان کودک از استیل باشد. چنین محصولاتی در مقایسه با انواع چمدان کودک که دارای دسته‌های آلومینیومی هستند مقاومت بالاتری داشته و بیشتر عمر می‌کنند.

رنگ و طرح چمدان کودک

رنگ بندی‌های متنوع و طرح‌های جالبی که امروزه در ساخت انواع گوناگون چمدان کودک مورد استفاده قرار می‌گیرد توجه کودکان را به خود جلب نموده و آنها را هیجان زده می‌کند. کودکان بابت داشتن این نوع چمدان‌ها رضایت خاطر بالایی داشته و از حمل آنها لذت فراوانی می‌برند.

در همین راستا زمانی که قصد انتخاب چمدان کودک را داریم باید به علایق فرزند خود توجه داشته باشیم. هنگام مراجعه به بازار و مشاهده انواع محصولات می‌توانیم از فرزند خود بخواهیم تا رنگ‌ها و طرح‌های مورد پسند خود را به ما اعلام کند. بیشتر کودکان محصولاتی را انتخاب می‌کنند که دارای رنگ‌های شاد، متنوع و طرح‌های عروسکی هستند. پس از مقایسه چندین مدل از انواع چمدان کودک زیبا و باکیفیت می‌توان برای خرید محصول دلخواه و مورد علاقه کودک دست به انتخاب زد.

زیپ چمدان

زیپ چمدان کودک

زیپ چمدانی که خریداری می‌کنیم باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد. چنانچه محصولی که جهت تهیه چمدان کودک انتخاب می‌شود از نظر زیپ کیفیت مناسبی نداشته باشد به احتمال زیاد بعداً هنگام استفاده از آن دچار مشکل خواهیم شد.

در زمان انتخاب و خرید چمدان کودک باید اطمینان پیدا کنیم که زیپ‌های به کار رفته در تولید آن از کیفیت قابل قبولی برخوردار بوده و دوخت آنها هم به نحو مناسبی انجام شده باشد. می‌توانیم زیپ‌های چمدان کودک را باز و بسته کنیم تا از هر گونه عیبی که ممکن است در آنها وجود داشته باشد نظیر کیفیت پایین، پاره بودن و ... اطلاع حاصل کنیم. در صورتی که آشنایی کافی با انواع زیپ‌های چمدان کودک پیدا کنیم قادر به سفارش و خرید چمدان کودک مرغوب و باکیفیتی خواهیم بود. 

عیبی که ممکن است در آنها وجود داشته باشد نظیر کیفیت پایین، پاره بودن و ... اطلاع حاصل کنیم. در صورتی که آشنایی کافی با انواع زیپ‌های چمدان کودک پیدا کنیم قادر به سفارش و خرید چمدان کودک مرغوب و باکیفیتی خواهیم بود.

فاکتور خرید و ضمانت نامه چمدان کودک

خوب است در زمان خرید چمدان کودک از فروشنده بخواهیم تا فاکتور خرید و ضمانت نامه محصول را در اختیار ما قرار دهد. گارانتی محصول خریداری شده را باید تا پایان تاریخش در محل مطمئنی نگهداری کنیم. از آنجایی که چمدان کودک به دلایل گوناگون ممکن است دچار خرابی‌هایی شود با داشتن گارانتی محصول می‌توانیم از خدمات مختلفی برای برطرف کردن ایرادات وارد بر آن بهره‌مند شویم.

جایی برای نوشتن اطلاعات شخصی

مطمئن شوید که در بدنه قسمتی برای نوشتن نام کودک و تلفن تماس نیز در نظر گرفته‌شده باشد تا در صورت جا گذاشتن یا گم‌ شدن یابنده به راحتی بتوانند با شما تماس گرفته و آن را به‌دست شما برسانند. همیشه امکان جابه جا شدن چمدان ها در قسمت تحویل بار به دلیل مشابح هم بودن چمدان ها هست پس حتی اگر چمدانی که خرید می کنید امکان نوشتن اطلاعات را نداشت حتما با یک بند محکم و یک کارت زخیم اطلاعات خود را بروی چمدان بنویسید.

 

پاسخ به چند سوال در باره راهنمای خرید چمدان کودک:

سوال: برها شده در هنگام سفر زیپ چمدان کودکم از هم باز شده. چکارش میتونم بکنم که این مشکل برطرف بشه؟

پاسخ: زیپ شما از جنس مرغوبی نیست بهترین کار برای این برطرف شدن این مشکل این است که کلا زیپ چمدانتان را تعویض کنید.

 

سوال: یک چمدان کودک مناسب چه ویژگیهایی باید داشته باشد؟

پاسخ: الاوه بر جذاب و فانتزی بودن چمدان برای کودکان ( برای ایجاد جذابیت برای کودکان می توان هنگام خرید برای کودکان از چمدان دارای طرح های شخصیتهای کارتنی انتخاب کرد ) خود چمدان سبک باشد. دسته چمدان حالت تنظیم شونده داشته باشد. حتما چرخ دار باشد که خود فرزندتان قادر به حمل و جابجایی آن باشد 

 

سوال: چمدان کودک فرزندم رمز دار است و رمز آن را فراموش کردم. راهی برای باز کردن آن هست؟

پاسخ: بله. به شما پیشنها می دهم ویدیو باز کردن قفل کیف 3 رمز را ببینید. اگر با این روش موفق به باز کردن قفل آن نشدید. به یکی از فروشگاه معتبر فروش چمدان مراجعه کنید. فروشگاه چمدان در خیابان منوچهری