منو
سبد خرید شما

شرایط و قوانین مرجوع کردن و تعویض کالا

شرایط و قوانین مرجوع کردن کالا و یا تعویض کالا :

مشتری گرامی

لطفا در صورت تمایل به مرجوع کردن کالای خریداری شده یا تعویض آن شرایط و قوانین زیر را مطالع کنید.

 

مرجوع کردن کالا : 

  1. برای مرجوع کردن خریدتان فقط 24 ساعت بعد از تحویل کالا زمان دارید تا با تیم  پشتیبانی تماس گرفته و اطلاع دهید و از طریق فرم درخواست تعویض یا مرجوع کردن کالا را پر گنید

  2. تا 7 روز شما فرصت دارید تا کالا را از طریق پست برای ما ارسال کنید

  3. بعد از تایید سالم بودن کالا و کسر هزینه های ارسال آن, مابقی هزینه دریافتی به شماره کارت مشتری واریز میگردد

  4.  کالا برای پذیرش مرجوعی حتما باید شرایط زیر را داشته باشد در غیر اینصورت کالا دست دوم محصوب شده و امکان مرجوع کردن آن نیست

الف) کالا استفاده نشده باشد

ب) اتیکتهای روی کالا از کاملا سالم باشد و از محصول جدا نشده باشد

ج) جعبه و پاکت و یا بسته بندی کالا سالم و همراه با کالا برگردانده شده باشد 

 

تعویض کالا :

  1. برای تعویض سایز کالا فقط تا 24 ساعت بعد از تحویل کالا امکان آن وجود دارد تا با همکاران ما در بخش پشتیبانی تماس گرفته و اطلاع دهید که قصد تعویض کالا را  دارید

  2. فقط تا 7 روز بعد از ارسال کالا آنهم با هماهنگی قبلی و ثبت آن در قسمت در خواست مرجوع کردن کالا در وبسایت فرصت دارید تا برای تعویض کالا اقدام کنید.

  3. برای تعویض سایز و یا تعویض مدل  خریدتان, کالا باید شرایط زیر را داشته باشد

الف) کالا استفاده نشده باشد

ب) اتیکتهای روی کالا از خود کالا جدا نشده باشد

ج) جعبه و یا بسته بندی کالا سالم و همراه با کالا برگردانده شود

 

  1. در صورت کنده شدن اتیکتها و بارکد های کالا , و یا مخدوش شدن جعبه کالا, آن کالا دست دوم محسوب شده  لذا امکان تعویض سایز و یا مدل وجود ندارد.

  2. هنگام خرید دقت کنید درصورت نیاز به تعویض سایز هزینه های حمل کالا ( چه دریافت مجدد و چه ارسال مجدد ) به عهده خریدار می باشد.

 

مراحل تعویض کالا :

الف) برای تعویض کالا لطفا فرم درخواست مرجوع کردن کالا را پر کنید.

ب) اگر دلیل تعویض, بزرگ یا کوچک بودن سایز پا است حتما سایز پای خود را به سانتیمتر اندازه بگیرید و به همکاران ما در پشتیبانی اطلاع دهید.

ج) اگر تعویض سایز به دلیل نپسندیدن مدل آن است, قبل از ارسال کالا برای تعویض ابتدا چند مدل جدید برای جایگزین کردن  انتخاب کنید 

د) توجه داشته باشید که هزینه های حمل و نقل کالا برای تعویض کالا با مشتری می باشد.

 

توجه :

  • مشتری گرامی اگر شما در تهران هستید و سفارش شما توسط پیک ارسال شده, شما همان هنگام تحویل کالا می تواند کالا را دیده و در صورت نپسندیدن, کالا را مرجوع کند. فقط هزینه های حمل و نقل (رفت و برگشت) با مشتری میباشد.
  • اگر کالا با پست به آدرس شما ارسال شده. لطفا قبل از اطمینان از درست بودن سایز و .... کالای خریداری شده توسط شما, اتیکتهای روی محصول را از آن جدا نکنید و جعبه آن را دور نندازید. درصورت تمایل به مرجوع کردن کالا ابتدا در قسمت درخواست مرجوع کردن کالا  درخواست خود را ثبت کنید بعد آن را به ادرس ما پست کنید.

 

باتشکر 

آدرس ایمیل: info@sandal.ir

تلفن پشتیبانی : 02122896550

09121186202

 

برای کسب اطلاعات بیشتر مطالب زیر را هم مطالعه کنید

1. روشهای ارسال کالا

2. سوال های متداول  

این محصول در حال حاضر در دسترس نیست. لطفا ایمیل و مشخصات خود را کامل کنید تا در صورت موجود شدن کالا سریعا شما را مطلع سازیم.

نام
ایمیل
موبایل
توضیحات