فروشگاه Sandal.ir
فروشگاه آنلاین Sandal.ir فروشگاه تخصصی صندل و دمپایی

شوی لباس مردانه سال 2021 – 2022 دیور | Winter 2020-2021 Men’s Show

شوی لباس مردانه دیور WINTER 2021-2022


به طور انحصاری بصورت آنلاین در تاریخ 22 ژانویه ، ساعت 8 صبح برگزار شد.

مدیر هنری مردان کیم جونز برای ; کالکشن Winter 2021-2022 خود برای خانه دیور ، از لیاس های مردانه اشرافی قدیمی الهام گرفته است – پیوندی میان امروز با گذشته ، هنوز پویا و زنده. مانند هایوت کوت ، اکنون با آن زمان ارتباط برقرار می کند: دریچه ای به تاریخ و میراث. در کنار میراث ، معاصر: با این مجموعه ، کیم جونز و دیور اولین همکاری خود را با پیتر دویگ ، هنرمند متولد ترینیداد ، اسکاتلندی تبار ، آغاز کردند.

DIOR

انعکاسی جسورانه از گفتگوی پورشور – و مهیج – بین هنرها ، خلاقیت های کیم جونز نشان های دیور را با نمادهای خیالی هنرمند انگلیسی پیتر دوگ ترکیب می کند.

DIOR

در اینجا می توانید تعدادی این لباس های برند دیور ببینید

 لباس مردانه دیور
 لباس مردانه دیور
 لباس مردانه دیور



جدیدترین کفش اسپرت B27  محصول برند Dior بزودی وارد بازار میشود

کفش های کتانی B27 کفش اسپرت dior به زودی به صورت آنلاین و در فروشگاه های مختلف دیور عرضه می شوند ،محصولی جدید برای مردان که بیانگر روحیه ورزشی است که کیم جونز ، مدیر هنری مجموعه های مردانه Dior آن را مورد ستایش قرار می دهد. شما برای اولین بار می توانید ثبت نام کنید کفش کتانی مردانه جدید B27

تارخ عرضه به بازار

10/30/2020

IFrame

حتما از جدیدترین دمپایی مردانه نیز در وبسایت ما دیدن کنید

سفارش کفش اسپرت B27 دیور 


شوی لباس مردانه سال 2020 دیور ( DIOR ) :

جدیدترین طرح ها و دیزاین های لباس مردانه و پیراهن دیور, زمستان 2020 – 2021 برند معروف دیور در یک شوی جذاب و چشم نواز لباس به نمایش گذاشته شد

دیور در این باره میگه:

گذشته ، حال ، لباس. برای مجموعه مردانه Dior در زمستان 2020-2021 ، مدیر هنری کیم جونز برای تجلیل از ظرافت بی انتها در خانه ، بایگانی دیور و نمادنگاری را ترسیم می کند. سفری به قلب قلقلک و ادای احترام به جودی بلم ، چهره محوری و نمادی از خلاقیت که همیشه به آینده نگاه می کند.

بخشهایی از این شوی لباس مردانه, پیراهن مردانه 2021 را در ویدیو زیر ببینید

IFrame

در این شوی پوشاک مردانه برند دیور امسال بیشترین رنگهایی که به چشم می خورد, رنگهای طوسی, سفید, قهوه ای و رنگ سرمه ای است.


صندل طبی مردانه کارتاگو مدل 11334


در این کالکشن زمستانه برند دیور امسال از پالتوهای مردانه بلند زیاد استفاده شده. در این پالتوها از رنگهای تیره و یا روشن استفاده شده.

عکس از شوی لباس مردانه برند دیور

چیزی که در این شوی لباس مردانه زیاد به چشم می خورد دستکش های بلند مردانه است. طرح و مدل این دستکشها کمتر در جای دیگه ای دیده شده.

عکس از شوی لباس مردانه دیور
عکس از شوی لباس مردانه دیور

  صندل مردانه رایدر مدل 11307


تصاویر شوی لباس مردانه برند دیور

پاسخ به چند سوال:

سوال : آیا با توجه به وجود بیماری کرونا شوی لباس دیور امسال برگزار شد؟

پاسخ: بله شوی لباس دیور بصورت آنلاین و بدون هنوز علاقه مندان همیشگی برگزار شد. در این کالکشن دیور بسیاری از طرح ها و مدل هاجدید سال 2021 – 2022 از  پالتوی مردانه, پیراهن مردانه دیور و کیف و کلاه دیور را به نمایش گذاشت. 

سوال: آیا لباس ها و کفش هایی که از برند دیور در ایران در بعضی از فروشگاه ها با قیمت های بسیار بالا فروخته میشود اورجینال است؟

پاسخ: خیر اصلا در ایران دیور چه بصورت مستقیم و چه بصورت غیر مستقیم فروش ندارد. بسیاری از این محصولاتی که در ایران بفروش میرسد کاملا کپی و غیر اصل هستند. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.