فروشگاه Sandal.ir
فروشگاه آنلاین Sandal.ir فروشگاه تخصصی صندل و دمپایی

راهنمای خرید صندل نوزادی

ویژگی های یک صندل نوزادی طبی :

یک صندل نوزادی مناسب ویژگیهایی دارد. مثلا خیلی از والدین نمی دانند که صندل نوزاد هم میتواند طبی و یا غیر طبی باشد. حتی صندل نوزاد برای نوزادی که تازه راه رفتن را آموخته و کف پای کودک صاف می باشد نیز دارای استانداد های ویژه است ولی متاسفانه والدین به این مطلب هنگام خرید اهمیت نمی دهند.

برای خرید صندل نوزادی به وبسایت Sandal.ir مراجعه کنید

پادکست راهنمای خرید صندل نوزادی

اگر دوست دارید بجای خواندن این مقاله پادکست مقاله را در زیر گوش دهید. پس پلی کنید…

1. زیره صندل آجدار باشد

زیره صندل نوزادی باید آجدار و کاملا ضدسرخوردن باشد, برروی سنگ و سرامیک لیز نخورد. بسیاری از کودکان هنگامی که راه رفتن را یاد میگیرند, چند روز اول از راه رفتن لذت خاصی میبرند بنابر این صندلی برای آنها تهیه کنید که باعث زمین خوردن آنها بر اثر لیز خوردن نشود. امروزه در بعضی از صندلها زیره انها از موادی ساخته میشود که این مواد باعث بیشتر ضدن سطح استحکاک زیره صندل با سنگ و سرامیک میشود. برند هایی مثل برند ایپانما, برند زاکسی و برند کارتاگو محصولاتشان این ویژگی را دارند.

ما فروشگاه آنلاین Sandal.ir برای خرید صندل بچگانه به شما معرفی میکنیم

زیره آجدار صندل نوزادی

نمونه یک صندل نوزاد با کیفیت

صندل نوزادی ایپانما مدل 26047 - 21119
صندل نوزادی ایپانما مدل 26047 - 21038

برای دیدن تنوع رنگ و سایز هر صندل روی تصویر آن کلیک کنید

2. انتخاب سایز مناسب

یکی از مهمترین مراحل انتخاب صندل نوزادی مناسب برای فرزندتان انتخاب سایز مناسب است. سایز مناسب رای پای فرزندتان سایزی است که نه بزرگ باشد و نه کوچک. بهترین سایز سایزی است که صندل در پای فرزندتان اصلا لق نزند. در گذشته رسم بر این بود که هنگام خرید کفش و صندل برای کودکان چند سایز بزرگتر خرید می کردند. ولی این کار باعث آسیبدیدگی پای فرزندتان میشود. اگر حضوری و از فروشگاه خرید می کنید حتما هنگام خرید صندل را به پای فرزندتان امتحان کنید تا از درست بودن سایز صندل و مناسب بودن آن اطمینان حاصل کنید. پاشنه پا و پنجه پای فرزندتان نباید از صندل بیرون بزند و هنگام قدم برداشتند نباید صندل در پای لق بزند.

اگر بصورت اینترنتی خرید می کونید بهترین روش این است که کف پای فرزندتان را با یک خط کش به سانتیمتر اندازه بگیرید و بعد این اندازه را با چارت سایزبندی محصولی که می خواهید خرید کنید مقایشه و سایز مناسب را انتخاب کنید

برای کسب اطلاعات دقیقتر و بیشتر حتما مقاله راهنمای انتخاب سایز کفش صندل پاپوش نوزاد را مطالعه کنید

3. ارتفاع زیره صندل از سطح زمین | نرمی پاشنه صندل

ارتفاع پاشنه صندل نوزاد نسبت و پنجه آن باید بیشتر باشد. این مطلب باعث میشود فرزند خردسال شما که مهارت زیادی در راه رفتن ندارد, بتواند بهتر تعادل خودش را حفظ کند و از عقب به زمین نخورد. قسمت پاشنه صندل کاملا باید حالت ارتعاشی داشته باشد. درواقع وقتی با انگشتان دست آن را فشار میدهید باید انعطاف داشته و سریع به حالت اولیه باز گردد.

مقاله راهنمای خرید چمدان کودک را مطالعه کنید

پاشنه صندل نوزادی طبی

4. بند لاانگشتی صندل

بسیاری از والدین صندل های لاانگشتی را برای فرزندانشان مناسب نمی دانند. درحالی که امروزه با پیشرفت تکنولوژی ساخت کفش و صندل , بقدری در فرمولاسیون مواد اولیه که در ساخت صندل بکار می رود تحقیق و بررسی میشود که در دیگر صنایع نمی شود. زیره صندل بارها و بارها قبل از تولید انبوه آزمایش و بررسی میشود. بندهای لاانگشتی به قدری نرم و راحت تولید می شود که پای کودکان را اذیت نکند. اگر چنین نبود این محصولات توان و اجازه فروش در کشورهای امریکا و اروپا را بدست نمی آوردند. 

اگر قصد خرید صندل لاانگشتی داشتید, صندلهای لاانگشتی نوزادی, قسمت لاانگشتی آن باید بسیار نرم و راحت باشد و بسیار با دوام و از جای خود خارج نشود.

بند صندل لاانگشتی نوزادی و بچگانه

5. رویه صندل نوزادی

رویه صندل یا تسمه روی پای آن معمولا به مرور زمان و بر اثر نور خورشید کیفیت خود را از دست می دهد و بند های روی پای صندل از جای خود خارج می شود. اگر هنگام تولید از مواد درجه یک استفاده شود این مشکل به وجود نمی آید. هنگام خرید رویه و بند های  صندل را از نظر کیفیت و دوام و محکمی بررسی کنید.

6. زیره صندل انعطاف پذیر باشد

زیره صندل کاملا انعطاف پذیر باشد, این وِیژگی باعث میشود هنگام راه رفتن, فشاری که به مهره های کمر و زانوی کودک شما وارد میشود را میگیرد. پای فرزند شما در داخل صندل کاملا احساس نرمی و راحتی خواهد داشت.

نرمی زیره صندل نوزادی

7.  بندهای کشی و یا چسبی

معمولا صندل های نوزادی برای اینکه صندل از پای کودک در نیاید, دارای یک بند کشی در پشت پا و یا یک بند چسبی است. صندل نوزادی که دارای بند کشی است باید دارای یک کش نرم از جنس الیاف طبیعی باشد تا هنگام راه رفتن صندل از پای فرزندتان جدا نشود و خود آن بند کشی باعث ناراحتی در پای فرزند شما نشود. اگر هم بند آن چسبی است, خود چسب آن را بررسی کنید تا زود از صندل جدا نشود و کیفیت خوبی داشته باشد.

خلاصه ای از ویژگیها:

  • نرم و راحت
  • زیره آجدار
  • کفه طبی
  • ضد آب
  • ضد سرخوردن برروی سنگ و سرامیک
  • دارای بند چسبی یا کشی

8. با یک تیر دو نشان را بزنید

شما می توانید صندلی برای فرزند خود انتخاب کنید که هم یک صندل خیابانی باشد و هم مناسب برای استفاده کنار دریا و یا استخر شنا باشد. با توجه به اینکه کودکان همیشه بازی کردن با آب را دوست دارند ما پیشنهاد میکنیم صندل نوزادی که میخرید کاملا ضد آب باشد تا نیاز به یک صندل استخری دیگر برای خریدن نباشد. صندلهای استخری نوزادی در هنگام تماس با آب استخر و یا دریا در وزن و رنگ آن تغییری پدیدار نمی شود و یا وزن آن بیشتر نمی شود.

مثل صندل های نوزادی تصویر زیر.

صندل نوزادی زاکسی مدل 17251 - 90103
صندل بچگانه باربی مدل 21675-21551

برای دیدن تنوع رنگ و سایز هر صندل روی تصویر آن کلیک کنید

★ حتما توجه داشته باشید که زیره صندل آجدار و کاملا ضدسرخوردن باشد, برروی سنگ و سرامیک لیز نخورد.

قبل از خرید صندل بچگانه راهنمای خرید صندل بچه گانه را مطالعه کن

ویدیو 1 : 5 ویژگی که یک صندل نوزادی باید داشته باشد

IFrame

ویدیو 2 : معرفی یک صندل نوزادی دخترانه قابل ست با صندل زنانه ( ست مادر فرزند )

IFrame

ویدیو 3 : معرفی یک مدل صندل پسرانه و دخترانه

IFrame

پاسخ به چند سوال شما مشتریان :

سوال : با توجه به اینکه پای نوزاد صاف است, لازمه که نوزاد صندل و کفش طبی بپوشه؟

پاسخ :  بله . بچه نوزاد کف پای صافی دارد. تا 4 یا 5 سالگی هم طول می کشد تا گودی کف پا زاهر بشود. برندهای بزرگ, صندل و کفش طبی ویژه پای نوزادان طراحی میکنند که در آن صاف بودن کف پای نوزاد در نظر گرفته شده و با توجه به آناتومی پای نوزادان ساخته میشود. حتما برای نوزادان صندل طبی مخصوص پای نوزاد تهیه کنید. بهترین منبع این نوع صندل ها فروشگاه sandal.ir بخش صندل نوزادی آن است.

سوال : صندل نوزادی زیره آن باید ویژگی خاصی داشته باشد ؟

پاسخ : بله . زیره صندل نوزادی طبی, ارتفاع پاشنه آن از سطح زمین باید از ارتفاع پنجه آن بیشتر باشد و کاملا زیره در قسمت پاشنه حالت ضربه گیری و ارتعاش پذیر باشد.

سوال :  آیا آجدار بودن صندل یا کفش نوزادی برای جلوگیری از لیز خوردن آن برروی سنگ و سرامیک کافی است ؟

پاسخ :  خیر. الاوه بر آج دار بودن, برندهای معتبر زیره صندل را از موادی می سازند که باعث میشود زیره برروی سنگ و سرامیک لیز نخورد.

شما می توانید سوالات خودتون در انتهای مقاله درج کنید. ما در کمترین زمان پاسخ خواهیم داد.

info@sandal-ir

بله . بچه نوزاد کف پای صافی دارد. تا 4 یا 5 سالگی هم طول می کشد تا گودی کف پا زاهر بشود. برندهای بزرگ, صندل و کفش طبی ویژه پای نوزادان طراحی میکنند که در آن صاف بودن کف پای نوزاد در نظر گرفته شده و با توجه به آناتومی پای نوزادان ساخته میشود و این صندل ها زیره خاصی دارند. حتما برای نوزادان صندل طبی مخصوص پای نوزاد تهیه کنید. بهترین منبع این نوع صندل ها فروشگاه sandal.ir بخش صندل نوزادی آن است.

بله . زیره صندل نوزادی طبی, ارتفاع پاشنه آن از سطح زمین باید از ارتفاع پنجه آن بیشتر باشد و کاملا زیره در قسمت پاشنه حالت ضربه گیری و ارتعاش پذیر باشد. اطلاعات بیشتر را در این مقاله مطالعه کنید.

خیر. الاوه بر آج دار بودن, برندهای معتبر زیره صندل را از موادی می سازند که باعث میشود زیره برروی سنگ و سرامیک لیز نخورد. فقط آجدار بودن صندل کافی نیست.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.